SHOW Deventer 07-06-24

Steef-Kaboom

Registered User

Let op, locatie is aangepast: Melksterweide
Hmm wat zou nu de beste plek zijn om te kijken? Sta normaal op de Bolwerksweg. Nog wel prof hoop ik.

Steef-Kaboom

Registered User
Navraag bij DFP leert dat het vuurwerk dit jaar op deze weide staat:

1717677549044.png

Alle wegen, ook de brug en parkeerterrein Melksterweide, worden afgesloten. Dus goed om te weten voor het parkeren en waar je kunt kijken.
Naar verwachting zal gelet op de windrichting de Hoge Worp de beste plek zijn om te kijken.

MasterBsc

Registered User

Bekijk bijlage 19912

Alle wegen, ook de brug en parkeerterrein Melksterweide, worden afgesloten. Dus goed om te weten voor het parkeren en waar je kunt kijken.
Naar verwachting zal gelet op de windrichting de Hoge Worp de beste plek zijn om te kijken.
Thanks, vroeg mezelf na je bericht bij de buren ook al af waar je nu kan staan dan want vorig jaar stond ik uiteraard ook op de Bolwerksweg recht tegenover het vuurwerk ook relatief rustig. En parkeerde dus waar je nu niet kan parkeren. Dan ga ik even opzoek naar een parkeerplaats want ik moet er 1 uur 40 minuten enkele rit voor rijden.

Juul

Moderator
Medewerker
Lijkt me te klein qua ruimte om shells te schieten?
Of is hier wel een vergunning voor afgegeven?

bob1

Registered User

Bekijk bijlage 19912

De Hogeworp zal niet beschikbaar zijn. Deze zal worden afgesloten voor publiek.

MasterBsc

Registered User
Van de week te horen gekregen dat het nog spannend was of de show door kon gaan door het hoge water en uiteindelijk heeft DFP gelukkig een andere locatie kunnen regelen. Nadeel voor de liefhebbers was alleen dat je de goede staanplaats kwijt was tegenover de show, vooral omdat je van te voren hoorde dat het 1 en ander bij de show afgesloten ging worden en aan de overkant staan was mij als liefhebber écht te gek voor het kaliber. In de hoop dat je daar wel op enige afstand ergens kon staan, was helaas niet realistisch omdat er dus een dijk was aan de voorkant van de shapes en aan de zijkant miste je natuurlijk alle shapes. Gelukkig met toestemming van BOA's nog een klein stukje op de dijk kunnen staan. Dit jaar dus helaas op een grotere afstand tot de show maar eenmaal zo. Hele dikke show weer gezien, de afstand tot de show werd heel goed gered door de kwaliteit shells die werden gebruikt, de singleshots, singlerows , 2" blokjes en de herkenbare Cairo Crackling en Kingstown Hangover ( die blijven echt een snoeiharde burst hebben ).

Geweldig in soort van thema's geschoten en goed gebruik gemaakt van shapes. Dit is helaas een flinke rit, op de terugweg ook moeten omrijden door wegafsluitingen maar toch met een voldaan gevoel weer naar huis gegaan dus dat is een goed teken tegenover DFP. Leuk om nog wat liefhebbers kort gesproken te hebben.

Volgend jaar gewoon weer op de oude locatie neem ik aan en dan is de beleving weer nog beter.

Juul

Moderator
Medewerker
Jullie stonden er nog dicht bij.
Begin van de avond vroeg ik aan de verkeersregelaar of ik op de dijkje mocht staan op de hoek, dat mocht toen niet.
Ben vervolgens over de brug naar de kade gelopen.
Ook word het eens tijd voor een richt microfoon, links van me stond een praatgrage dame.

Hierbij wat foto's.
Video zit in de edit.

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg

Bovenaan