Hey ouwe truckert van harte ,en een fijne dag verder.
S Son-T Registered User 1 februari 2012 #23 Gefeliciteerd met je verjaardag Detmer. Geniet er van en maak er een mooie dag van.
V vincer Registered User 1 februari 2012 #25 Detmer, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Langzamerhand begin je een ouwe sok te worden, hehe. Fijne verjaardag!
Detmer, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Langzamerhand begin je een ouwe sok te worden, hehe. Fijne verjaardag!
Moontan Moderator Medewerker 1 februari 2012 #27 Detmer. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag brother.!!
Vinnie FPM Kalender Beheer Medewerker 1 februari 2012 #31 gefeliciteerd, maak er nog een knallende avond van.
RoYvette FPM Filmer 1 februari 2012 #32 Detmer, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Groetjessss
myrmidon Registered User 1 februari 2012 #33 Gefeliciteerd Detmer! dat de goudgele rakkers je maar lekker mogen smaken!
D de pyromaniac © Registered User 2 februari 2012 #34 Ben op diverse kanalen overspoeld door de felicitaties. Hyves, Twitter, Vleesbook, Fpm, Sms, & 1 opgestuurde kaart door ome Henk. Wil dan ook via deze onpersoonlijk weg iedereen heel erg bedanken voor alle felicitaties. Groetjes & Bedankt Detje ©
Ben op diverse kanalen overspoeld door de felicitaties. Hyves, Twitter, Vleesbook, Fpm, Sms, & 1 opgestuurde kaart door ome Henk. Wil dan ook via deze onpersoonlijk weg iedereen heel erg bedanken voor alle felicitaties. Groetjes & Bedankt Detje ©
V vuurwerkfreakz Nieuwe Member 3 februari 2012 #36 Detmer, ik ben aan de late kant, maar alsnog gefeliciteerd!
C Corné-Original Registered User 3 februari 2012 #38 Amai amai, door ziektebed is dit helemaal langs me heen gegaan. Alsnog proficiat Detje.Je wordt nu al echt een ouwe kruitsnuivende macher!
Amai amai, door ziektebed is dit helemaal langs me heen gegaan. Alsnog proficiat Detje.Je wordt nu al echt een ouwe kruitsnuivende macher!
The Cigarman Moderator Medewerker 3 februari 2012 #39 In het kader van een beetje te laat. Maar tot nog van harte gefeliciteerd. En nog vele kruitsnuivende jaren. Hopelijk heb je nog iets gestookt gisteravond. Laatst bewerkt: 3 februari 2012
In het kader van een beetje te laat. Maar tot nog van harte gefeliciteerd. En nog vele kruitsnuivende jaren. Hopelijk heb je nog iets gestookt gisteravond.