densta's film topic

densta

Registered User
Het mooiste moment van 2015 voor mij de vuurwerkshow in Duren. Op aanraden van vuurvent deze show eens opgezocht. 2.5 uur heen en weer terug was niet echt een probleem. Ik moest de volgende dag weer om 0400 beginnen met werken. Maar goed dat we toch gedaan zijn. De show wil je niet weten hoe vaak ik deze terug gekeken heb. Blijft tot de dag van vandaag nog hangen in me hoofd. Je zag al veel films op Youtube voorbij komen.

De beleving van de show. Je staat er zo dichtbij op wat je hier nooit kunt meemaken. Het ging zo hard tot 6 inch. Gelukkig kwam ik vuurvent tegen daar en zo wist ik waar we moesten staan. Hij zei daar bij die bomen staat het hele spul bij elkaar. Ik dacht gelijk ja ja dat zal best. Tot dat de 1ste waarschuwings salute afgeschoten werd. Ik dacht wtf das heel dichtbij. Zal het dan toch. En ja hoor 5 minuten later begon het spektakel. Ik heb deze film al eens geplaatst in dit topic maar wou hem graag nog een keer delen met een stukje verhaal erbij.

Deze show staat volgend jaar zeker weer in de agende. Alleen de volgende dag gaan we dus niet werken. Want dat gaat niet samen.

Bij deze nogmaals een keer de show van Duren.

Enjoy

Moontan

Moderator
Medewerker
Top films weer Densta. waarvoor dank.
Die Zena nr. 1 is zeker een topper. Die moet ik absoluut hebben dit jaar.

White thunder 1

Registered User
Ik heb ook is de tijd genomen om door je Topic te snuffelen,zitten fijne filmpjes tussen hoor en ook nadat je een nieuwe cam hebt aangeschaft is de kwaliteit zeker omhoog gegaan :).Ik heb in ieder geval genoten om ze te bekijken en will je dan ook ff bedanken voor het plaatsen,en ga zeker d'r mee door.

densta

Registered User
@ moontan die cake moet je ook zeker aanschaffen.

@ wt1 topic van vorig jaar o&n is ook zeker aan te raden. Heel veel films. Ja de camera doet goed zijn werk nu. Ga er nu wel een keer voor zitten om alles handmatig in te stellen. Vw stand maakt alles gauw donker.

Komt goed allemaal en er volgen nog genoeg films in dit topic van afgelopen jaarwisseling.

Bovenaan