Den Helder

Nepfreak

Registered User
Gisteren bij stiching de marine club stonden een hoop mensen te kijken en dat was allemaal open.
Ok mooi, afhankelijk van het weer vanavond maar wat eerder die kant op fietsen om een beter plekje te vinden.
Waar we gister stonden was niet ideaal.

Tony

Administrator
Medewerker
Groeten aan iedereen in Den Helder :)
😘😉

3u5yjute.jpg

Steef-Kaboom

Registered User
Vanavond niet weer, wat een drama gisteren zeg.. alle fatsoenlijke bommen vielen in de mist. Vieze regen den helder, harde wind en dan t vuurwerk op een kilometer afstand, sorry ik kon er niet enthousiast van worden.

dick kroone

Registered User
als je even op de plategrond had gekeken had je gezien dat je best dicht bij kan staan in de haven naast de boot van texel ik denk dat de boot nog geen 200 meter bij me vandaan lag. Maar ook hier waren de groote bommen niet heel goed zichtbaar. Ik zal me filmpje even uploden. Maar vond het zelf ook niet de moeite om vandaag weer te gaan. Nog geen 11 min duurde het. Blijft jammer van het weer. De locatie vond ik mooi harde knallen en kan dichtbijkomen. Maar als dit een van nederlands grotere shows moet zijn. Jammer. Beter 14 juli naar parijs. Voor een grote show

dick kroone

Registered User
Ik heb een filmpje van dichtbij op you tube staan. Krijg met me telefoon geen linkje hier. Ben niet zo handig met media. Kan hem vinden onder vuurwerk sail 2013 den helder dag 2

Laatst bewerkt door een moderator:

elgielo

Registered User
ik hoop maar dat de kwaliteit van de show gister aan het weer tijdens de opbouw heeft gelegen.
ondanks dat ik op de dichtst mogelijke plek op het vuurwerk stond vond ik het een wat rommelig geheel en erg kort.
Toen ik eindelijk dacht, aah nu beginnen ze eindelijk met opbouwende beelden schieten, bleek dit de "grande" finale te wezen.
vanavond weer present in alle goeie hoop dat het vanavond los gaat.

ik ben benieuwd

Nepfreak

Registered User
Blijft teleurstellend vergeleken met 2008, jammer. Als ik vanavond nog op mijn benen kan staan ga ik toch weer even kijken denk ik…

Niks ten nadele van de mensen die 3 dagen hebben gezwoegd om alles op te bouwen overigens (met dat kloteweer).

Laatst bewerkt:

san quinton

Registered User
Helaas is het geheel tot nu toe een heel slap aftreksel van 2008.....overigens staat er in vergelijking tot 2008 ook bijzonder weinig vuurwerk op het ponton.

De bekeken beelden geven mij niet de indruk dat er goed is nagedacht over het creëren van beelden en is de inzet van de hoeveelheid vuurwerk te betreuren....De show had beter in handen van Wagenvoort kunnen blijven.

vuurvent

Registered User
Ik was er gisteravond bij.
Ik had er persoonlijk meer van verwacht.
Hierbij mijn film, er stondt een hoop wind zo te horen.

smilli

FPM Filmer
Gisteren ook weer gegaan, beviel me een stuk beter dan donderdag.
Zaten flinke dreunende 6 inchers bij en hier en daar mooie bommen, lucht was continu goed gevuld.
Waterbommen zijn een leuk extratje, finale was lekker door pompen.

elgielo

Registered User
De laatste dag maakte de andere 2 dagen goed.
Hoewel ik het nog steeds niet een sail waardige show vond (hoop dat het aan het budget ligt) heb ik dit keer toch genoten.
Aardig wat 6"ers en lekker doorknallen.
alleen de pauzes tussen de rekken vond ik iets te lang duren soms.

Bovenaan