Den Helder

dick kroone

Registered User
Hallo allemaal. Ik heb wel zin in een showtje. Maar is het de moeite. Er is toch wel iemand die wat meer weet over kaliber en of aantallen.
Mickey vertel is wat. Jij bent daar toch. Deel je info.

ZenaVEVO

Registered User
Het is proffesioneel dus kan nooit tegenvallen vind ik, dat ze meer dan 24 uur van te voren met de opbouw bezig zijn zegt ook al wat denk ik + de grootte van het ponton is ook niet verkeerd.
ik moet er zelf zometeen ook ander half uur voor rijden.
hopen dat de weergoden een beetje meewerken :p

ps, sail trekt duizenden bezoekers dus ze zullen er echt geen flutshow van maken

Laatst bewerkt:

dick kroone

Registered User
Dreamfireworks toch. Kan altijd tegenvallen. Denk dat ik zaterdag ga kijken wacht wel even de filmpjes van vanavond af. Maar wat heb dit met sail te maken dan dat is toch pas in 2015 weer.

Laatst bewerkt:

blaapaap

Registered User
lijken toch wel minimaal 6 inch buizen die ze aan het verplaatsen zijn zo op het oog...
Klopt dat?

Graag wat info over maximum kalibers, aantallen en lengte van de shows.
Alvast bedankt!!!

smilli

FPM Filmer
Dreamfireworks toch. Kan altijd tegenvallen. Denk dat ik zaterdag ga kijken wacht wel even de filmpjes van vanavond af. Maar wat heb dit met sail te maken dan dat is toch pas in 2015 weer.

Dit is sail Den helder wat om de 5 jaar is, sail amsterdam is in 2015 weer ja.

ZenaVEVO

Registered User
Wow, in verband met onwijs veel rook en onwijs veel mist heb ik en veel andere weinig tot zelfs niets kunnen zien
filmpje komt morgen.

ZenaVEVO

Registered User
Erg veel mist in combinatie met veel rook doordat er geen wind stond.
Jammer hierdoor weinig tot niks van het vuurwerk kunnen zien.
(laatste 10/20 salute's staan er niet op, had de camera al uitgegooid omdat het geen nut meer had om te filmen =p
hierbij mijn filmpje...
ps, sorry voor het slechte camera werk, had geen mogelijkheid om de camera op het statief te zetten

http://www.youtube.com/watch?v=1Mpy1ES8jEU

ben benieuwd naar de show van morgen en overmorgen, zal hier niet bij aanwezig zijn :(

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
Het is al gemeld op FB, maar het vuurwerk wat vanavond door de mist niet is ontstoken word bij de shows van vrijdag en zaterdag gevoegd.

smilli

FPM Filmer
Heel erg jammer, heb vrijwel niets kunnen zien inderdaad terwijl ik toch dacht mooie farfalle bommen te kunnen zien:crying:
Stond blijkbaar ook op de verkeerde pier, de gene waarvan door mede freaks werd gezegd dat dit in 2008 de beste plek was.
Ponton werd ineens vlak voor de show een heel eind versleept, al met al een nare ervaring van alles bij elkaar.
Als het weerbericht er goed uitziet kom ik misschien zaterdag weer maar met zo'n mistbank ga ik het niet proberen.

dick kroone

Registered User
Erg jammer allemaal maar ik weet niet hoe het in den helder is maar in leusden waait het heel hard. Gaat vanavond wel door

mickeyzegtboem

Registered User
In den helder weinig wind, maar wel veeeeeeel regen.
Show gaat in principe door, zodra hier verandering in zou komen word dit direct gecommuniceerd.

Nepfreak

Registered User
Volgens mij lag die ponton dit keer ook dichter bij Texel dan Den Helder...
Nu maar hopen op beter weer vanavond en morgen.

Nepfreak

Registered User
35moaa8.jpg

In 2008 lag de ponton bij het gele kruisje, en stond je het beste bij de paarse rondjes.
Groene kruisje is waar gisteravond de ponton ergens lag, pin me er niet op vast.

Volgens mij is op de pier bij de Texelse boot ook een optie (rode rondje) maar dan sta je er niet recht voor, wel dichterbij...

smilli

FPM Filmer
Gisteren bij stiching de marine club stonden een hoop mensen te kijken en dat was allemaal open.

Bovenaan