DEMO Zoetermeer

thunderboy

Registered User
Van wat ik gezien heb, heb ik genoten.
De Cruelty blijft een vette bak, ook die Titanium Maniac viel weer op.
Nog steeds blijven de grote boxen mij niet boeien, met losse cakes naar eigen keuze heb je vind ik een mooiere box voor het geld.

Jammer dat de stream ineens wegviel, toch bedankt voor de moeite.
Van mij mogen ze dit vaker doen.

KoenL

Registered User
Bedankt voor het streamen. De producten die mij opvielen:

New Spirit Phenomenon
Dynasty Tracer (dit weekend ook gezien, top!)
Sweetlake Titania
New Spirit Titanium Maniac
Pyrobase The Intimidator
Pyrobase Pyro Psycho
New Spirit Tiberium
Lesli Big Momma

De rest maakte op de stream geen indruk op mij.

Vincentw24

Registered User
Ben de "finale" aan het uploaden. Gewoon met me iphone gefilmd :) verwacht niet heel veel ervan haha. Daar hebben we andere mannen voor hier :)

Raikkonen

Registered User
Echt een hele leuke demo op een toplocatie in het centrum! En prachtig weer vanavond!
Ik kwam vooral voor de Lesli boxen en helaas moet ik zeggen dat ze me niet overtuigd hebben. Het waren ook zeker geen floppers trouwens. Was vooral benieuwd naar de Silver Hero, maar de effecten waren niet vol genoeg vond ik. De Fifty Shades of Gold is een leuk concept met eenzelfde effect in verschillende schietrichtingen. Is toch het geld niet waard.

De Black Cobra was de beste box. De Exodus overtuigde helaas niet. Wat aan de trage kant en qua grootte haalde die het niet bij de Black Cobra.

Van de losse cakes staken de good old Cruelty en The Intimidator er bovenuit voor mij. Van de New Spirit lijn vielen de Titanium Magic en de Tiberium positief op. De Tiberium is een pruttelfonteintje met daarna een V-shape met enorme boeketten die laag klappen!
Verder presteerden de Concerto Rosso en Stars over Paris weer netjes!

Met schieten ging het soms niet helemaal goed, waardoor de speaker het af en toe kwijt was. Kan gebeuren! Vond er ook best veel ploppers tussen zitten, kruit wellicht nog niet lekker droog?!

De finale was kort maar krachtig! Weet iemand welke cake dat op het laatst was met die rood met paarse tails in waaiervorm? Of is dat geen consumentenspul?

Kortom: topavondje Zoetermeer!

Laatst bewerkt:

jwtjuh

Registered User
Ik als Big Smile Fireworks - Fan, moet nu toch even zeggen dat ik de finale minder boeiend vond dan voorgaande jaren.
Ik heb de film van vorig jaar eens zitten bekijken en wat mij opvalt is dat de show gewoon bijna een kopie is van die van vorig jaar.
Enkel wat aanpassingen, maar wel met dezelfde terugkerende thema's... Het lijkt wel of ze dit jaar minder tijd hebben besteed aan de creativiteit in de show.
Desalniettemin ben ik blij dat ik weer van een avond vol vuurwerk heb mogen genieten. Het is tenslotte nog steeds gratis :)

De beelden van de finale komen eraan.

Tot volgend jaar!

Jwtjuh

Steef-Kaboom

Registered User
Alle cakeboxen van vanavond zijn inmiddels geupload. Erg fijn dat precies mijn trein niet meer reed en die erna ook allemaal niet meer.

Hier de finale en voor de boxen check de topics hier op het fora of op mijn kanaal!!!

Bovenaan