Demo Zoetermeer

vincer

Registered User
Ook aanwezig, deze demo is me vorig jaar zeer goed bevallen. De schietlijst is ook niet verkeerd, dus we moeten maar eens die kant op. Pas wel op als je je CAT1 bewaard in een plastic zakje, voordat je het weet vliegt er een grondtol in...

Dim

Product Beheer
Medewerker
b83c1b24e513efe0f1eccd74bab2e7fd.jpg

94476211c5800c9795dbc91ad78ec8da.jpg

027122a91127b3347260f7879afd5042.jpg

b7f6f4ca91531003e1d36751b8319ec6.jpg

Opbouwfotos van Facebook geplukt!

Tot zo!

Hardbeat

Registered User
Ondanks dat ze er muziek doorheen draaiden en de DJ precies tijdens de cruel traction tot net voor de finale per ongeluk een ander venster open had staan en we niks konden zien heb ik toch genoten van de demo via de stream, zouden ze vaker mogen doen van mij!

Sweet Laker

Registered User
Was weer een mooie show en een mooie collectie dit jaar. Jammer dat het budget zo beperkt is in verhouding tot al die producten :p

wit1704

Registered User
Was weer een originele show.
Vooral de eind salvos GEWELIG !!!

gelukkig stond ik aan de goede kant.
Wat een rook wolken na afloop zeg.
Was gewoon mistig.

Moontan

Moderator
Medewerker
In alle haast in de verkeerde trein stappen en daardoor dreigen de demo te moeten missen.
Het overkwam mij bijna.
Maar gelukkig dankzij de attente Baron die mij tijdens de demo nog van het station kwam halen kon ik het grootste gedeelte nog meemaken.
Wilco. Bij deze nog bedankt. Topper ben je.

Het was een demo vanavond die tot in de puntjes toe uitstekend geregeld was. De demo is verlopen zoals een demo moet verlopen.
Alle producten op de lijst zijn ook geschoten, alles was er dus. De doorlontboxen zijn allemaal goed geschoten zoals het moet.
Een display waarop de producten een voor een afgelezen konden worden.
En de finale was geweldig, mooi en hard aan het begin en aan het einde.
Weer een flink aantal vrienden gesproken.
En er is een hoop publiek op afgekomen. Schat het gauw een 3.000-4.000 man.

Een top demo deze demo van Herwijnen.

En nu weer even chillen en nagenieten van deze leuke avond.

Stefan Tetteroo

Registered User
De finale:

Was een top demo! De Black Cobra 120/Cruel Traction was echt een superbak! De finale was weer prachtig. En eindelijk de Baron gezien en gesproken ;)

jwtjuh

Registered User
Nog even vanuit een ander perspectief, ik stond er recht tegenover:

Alles over de finale is al gezegd, gewoon weer top!

Jwtjuh

Bovenaan