Demo Zoetermeer

Moontan

Moderator
Medewerker
10x Gratis Big Momma

ZOETERMEER - De maand december heeft zijn intrede gedaan en dat betekent bij Van Herwijnen in de Dorpsstraat een drukke, maar gezellige
vuurwerkperiode. Gedurende de maand december geeft Van Herwijnen 10 Big Momma’s weg (t.w.v. € 99,95). Dit doen zij door middel van een unieke
posteractie. Hangt de poster thuis voor uw raam? Dan kunnen zij aanbellen en u blij maken met deze zware jongen. Posters zijn af te halen in de winkel en
bij tankshop Van der Burg aan het Zalkerbos 1. Meer informatie is te vinden op de website en Facebookpagina van Vuurwerk- Zoetermeer.nl.
Vergeet niet de vuurwerkshow op maandag 15 december! Het wordt één groot feest rond de Grote Dobbe, als Van Herwijnen een spetterende
vuurwerkshow geeft van hun siervuurwerk.
Aansluitend een grootse vuurwerkfinale, mogelijk gemaakt door Ristorante Bella Torino en Bakker
Jongerius deelt gratis oliebollen uit. Van Herwijnen is gevestigd op Dorpsstraat 66. Meer informatie is te vinden op www.vuurwerkzoetermeer.nl.

http://www.deweekkrant.nl/files/pdfarchief/SD1/20141204/SD1_SD1-33_141204_1.pdf

D

Deleted member 17038

Guest
Helaas pindakaas.. Ik ben de enige die kan dus ik zal wel moeten. En de centjes he die zijn altijd welkom. Maar volgend jaar ben ik er gewoon bij hoor!

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb er ontzettend veel zin in.
Veel producten op de schietlijst met een mooi aantal combi boxen.

HERE WE GO!!

Bovenaan