Demo Zoetermeer

Moontan

Moderator
Medewerker
Datum : 19/12/2014
Tijdstip : 20.00uur
Waar : Zoetermeer - Winkelcentrum Oosterheem
Wat : show
Wie: Pyromax Vuurwerkevents
Winkel : Zena Zoetermeer
Collectie: Vuurwerkvisie

stefantvs

Administrator
Medewerker
Re: Zoetermeer

Zo die is er vroeg bij, thanks voor het posten.
Deze gaat de agenda alvast weer in :hehe!:

Moontan

Moderator
Medewerker
Lampionnenoptocht en vuurwerkshow - Vrijdag 19 december

Brassband. Lampionnenoptocht. Rad van Fortuin. Springkussen. Vuurwerkshow.
Vrijdag 19 december vindt er voorafgaand aan de vuurwerkshow een lampionnenoptocht plaats. Kinderen uit Zoetermeer Oosterheem ontvangen op het plein van winkelcentrum Oosterheem gratis een lampion voorzien van batterij en stokje. Onder leiding van de Brassband zal de stoet door het winkelcentrum trekken. De lampionnenoptocht is de voorbode van een fantastisch vuurwerkspektakel welke plaatsvindt van 20.00 uur tot 21.00 uur aan de horecazijde van het winkelcentrum. De opening wordt verzorgd door niemand minder dan wethouder Mariette van Leeuwen . Ook is er een Rad van Fortuin aanwezig waar eenieder zijn of haar geluk kan beproeven. Daarnaast kunnen kinderen zich uitleven op het springkussen.

http://www.winkelcentrumoosterheem....ocht-en-vuurwerkshow-Vrijdag-19-december.aspx

Tony

Administrator
Medewerker
Dit is dus een demo van Zena Zoetermeer.
Ik heb zojuist een schietlijst ontvangen en te horen gekregen dat het geen demo show is zoals wij gewend zijn.
Alles cakes worden in/als 1 finale weggeschoten.

Ik zou eerst naar deze demo toegaan maar ik ga nu op zoek naar een andere. Ik wil de producten van Zena nu juist per stuk voorbij zien komen.

Bovenaan