Demo Zoelen

hutter

Registered User
Ja, ja net terug uit Zoelen waar het wel een soort van oorlog was.
Wat een bruut geweld die finale zeg.
Heb ook nog even met wat freaks gesproken oa smilli en jawe en ja die kom ik overal tegen de cigarman.

Heb wel staan te blauwbekken van de kou, maar ik heb enorm genoten.
Films komen eraan.

Laatst bewerkt:

Steef-Kaboom

Registered User
Haha die finale was epic. Hier alvast de video van de finale! Maarliefst 12 minuten!! Oa profblokken shells en keiharde knallers op het eind!!!

jawe

Registered User
Zo zeg!,het was me weer een geweldige finale van Damen vuurwerk.
Heb er van genoten en leuk om wat bekenden daarbij gesproken te hebben.

D

Deleted member 17038

Guest
Ik was er ook, maar erg laat. Mooie producten en finale gezien. Parkeren/doorstroom kan wel iets beter geregeld worden of stond iedereen op de weg? Hehe, ik zie aan de filmpjes wel dat het voordeel van het laat komen was dat ik de wind in de rug had en dus geen last van de rook. Er stond nog iemand in mijn buurt te filmen dus dat heb ik zelf maar achterwege gelaten. Ook als een van de eerste weer warm in de auto op de terugweg wegens vooraan parkeren :hehe!: Maar wel jammer om geen medefreaks te ontmoeten zo :sad:

Kan iemand mij uitleggen waarom ze midden in de finale een paar niet zo heel indrukwekkende shells schoten? Het voegde nu niet echt iets toe. Was een beetje storend eigenlijk.

Laatst bewerkt door een moderator:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Al een paar jaar een leuke demo.
Hardix, Cafferata & Royal. In de winkel ligt ook nog Marijn, Black cat, Oude schuurmans, Evuco e.d.
Hardix stelde niks voor. Cafferata had 2 mooie potten erbij zitten. Van Royal viel de Sun and Planets me erg tegen.
De absolute nummer 1 was voor mij de Edelweiss! Geweldige bak, die helaas wel veels te duur is.

Ricardo1979

Registered User
Mooie avond gehad ook al liep de demo niet helemaal vlekken loos.
De finale was super met 8 inch,die kom je niet vaak tegen op een demo.
Bij de laatste paar knallen voelde ik de broekspijpen wapperen.
Bedankt vuurwerk Damen.

Bovenaan