Nog effe snel voor ik naar bed ga.
Vanavond met Moontan naar de Wolff demo geweest op International AirPort Teuge. Het voorvoegsel international zal wel zijn omdat de schoonmaker uit zuid Limburg komt.
Maar met stoere oude jachtvliegtuigen als entourage was de hal prachtig omgetoverd tot een Wolff expo ruimte. Lekker kletsen met oude bekenden, dummy's en film kijken en een welkomstwoord waarin duidelijk drie klantgroepen werden onderscheiden die Wolff alledrie wil bedienen; de Freaks, de liefhebbers en de impuls/late beslissers (echte benaming ben ik effe kwijt) waarbij de laatste groep pas vanaf derde kerstdag aan vuurwerk begint te denken.
Zo'n vliegveld levert een mooi schietterrein op direct naast de hal, Fred moest ik in de gaten houden want die probeerde de beenham van de roterende bbqspiezen af te knagen die buiten aan het garen waren op BBQ's. De demo begon met de aanwinsten voor de FAMILIE lijn, qua prijs, inhoud en kwaliteit was ik weer prettig verrast en bedacht dat dit vuurwerk een stuk lager knalt dus is er voor een creatieveling echt een muur van vuur te maken als je fonteinen ervoor zet en grote cakes erachter.....
Goed, zo dwaal ik af en ik wil er niet een te lang verhaal van maken ik pik er een paar uit en de rest komt wel per producttopic. Een waaiertje voor beginners is de Sky buster, 17,95 zonder korting, daar valt wat mee te doen voor de projectmannen onder ons.
De Viper is dit jaar eindelijk wel beschikbaar en met zijn schrille gil en siereffect een lekkere cake alleen de prijs is nog een beetje slikken, 37,50, dus op zoek naar de juiste aanbieding/winkel.
Ook Wolff heeft Ghost effecten toegepast, erg fraai te zien in de Unleashed Light waaier. De Red Widow waaier was prachtig en de Open Fire cake gaf een goed geroezemoes door het publiek, altijd een goed teken.
Er waren slechts een paar cakeboxen/compounds die niet mijn smaak waren maar de laatste 8 (vd 35 producten) waren echt kicke, bij de Blue Night Fire stonden Fred en ik echt te juichen van enthousiasme, blauw is in de mode dit jaar en ik denk dat Wolff heeft gewonnen.
De laatste box zat in een houten krat, altijd leuk voor hergebruik en de finale daarvan...... deze moet ik nog maar een keer zien op een winkeliersdemo.
Nadat Fred gevoederd was zijn we weer met een tas en een catalogus rijker naar huis gegaan.
O ja, deze keer zijn we niet uit onszelf omgereden maar had de gemeente een parcours voor ons uitgezet, ze denken overal aan ons!