Demo Wapenveld (Wagenvoort)

stefantvs

Administrator
Medewerker
Datum: 07-12-2012
Plaats: Wapenveld
Provincie: Gelderland
Straat: Zandbergen
Tijd: 18.30 uur
Wie: Wagenvoort Vuurwerk B.V
Wat: Onbekend
Waarom: Onbekend
Winkel: Onbekend

stefantvs

Administrator
Medewerker
Re: Wapenveld

Dit is de demo van Wagenvoort Vuurwerk zelf.
Er zal een veelvoud aan collecties/consumentenlijnen worden geschoten.

san quinton

Registered User

Dit is de demo van Wagenvoort Vuurwerk zelf.
Er zal een veelvoud aan collecties/consumentenlijnen worden geschoten.De collecties waar onder andere producten uit geschoten kunnen worden:

Vuurwerkvisie
Vuurwerktotaal
Zena
Original
Extreme
Xperience
Barely Legal
Herlat
Thor

Wolff:
Dynasty
Universe

Schuurmans/Beko
Diamond collection
Shockwave
Skyline

Broekhoff
Crown

Hardix
Steengoed

Bonfireworks
Oriental

Reden genoeg om een kijkje te nemen op 07-12-2012!!!!!

bluebear

Registered User

informatie die ik niet zo kan vinden, medewerker wagenvoort?
in dat geval wanneer komt de webshop online?

san quinton

Registered User
Klopt medewerker.......de website komt begin december na de sinterklaasperikelen online.
Genoeg nieuwe collectie dacht ik overigens, toch?

san quinton

Registered User
Bij de demo van aanstaande vrijdag worden 50 producten geschoten.... Op een enkeling na allemaal nieuwe collectie.
Uiteraard ook een leuke afsluitende finale.

Tony

Administrator
Medewerker
Bij de demo van aanstaande vrijdag worden 50 producten geschoten.... Op een enkeling na allemaal nieuwe collectie.
Uiteraard ook een leuke afsluitende finale.

WIJ WILLEN SCHIETLIJST, WIJ WILLEN SCHIETLIJST HAHA
Komt u maar. Misschien maak ik wel een ritje naar het buurland.

san quinton

Registered User
WIJ WILLEN SCHIETLIJST, WIJ WILLEN SCHIETLIJST HAHA
Komt u maar. Misschien maak ik wel een ritje naar het buurland.

Helaas heb ik die niet voor je.
Wel kan ik je uiteraard bedenken dat de nieuwe producten die geschoten gaan worden voornamelijk uit de collecties van Vuurwerktotaal/Zena/Broekhoff/Schuurmans/Wolff komen.

Net als ieder jaar zullen we ook een korte finale schieten met onder andere nieuwe cakes hierin verwerkt.
De demo zal enkel geschoten worden om de consument een zo goed mogelijk/reeël beeld te geven van de producten.

By the way: ik dacht altijd dat Rotterdam en omstreken de voortuin van Gelderland was?:hehe!:

bluebear

Registered User
zo, terug uit de kou :tounge:
demo was geslaagd, aan het begin niet druk maar naarmate de demo vorderde werd het drukker.
alle cakes gingen goed en ook de finale was geslaagd, kort maar behoorlijk intensief en veel goud vanaf 4 posten.

Moontan

Moderator
Medewerker
Wagenvoort Vuurwerk demoshow in Wapenveld

Wagenvoort Vuurwerk uit Wapenveld hield een demonstratie show op het sportpark van WZC. Onder grote publieke belangstelling liet Wagenvoort Vuurwerk een groot gedeelte van het dit jaar te koop zijnde vuurwerk zien. Per categorie werd elk stuk gedemonstreerd en omschreven. Aan het eind was er een grote finaleshow met veel normaal consumenten vuurwerk.

foto:
http://www.fotovanderbeek.nl/index.php/archive/wagenvoort-vuurwerk-demoshow-in-wapenveld/

gwgwgw

Registered User
Ook even wezen kijken bij de demo in Wapenveld, die pas na de pauze de moeite waard werd in mijn ogen. Geen blauwe beren gezien trouwens :tounge:

Pyro's Delight van Herlat, Gold Rush van X-Treme en Zena cake box vond ik de mooisten. Zeker de salvo cakes van de Zena cake box waren erg fraai.

Ondanks dat er dit keer geen prof finale was, maar van consumenten vuurwerk, viel deze zeker niet tegen.

Laatst bewerkt:

PyroGuy

Registered User
Ik vond zelf de Midnight Special erg goed! Opvallend op alle vlakken.

Verder een prima demo, leuk je eens ontmoet te hebben Bluebear.

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerkdemonstratie Wagenvoort
Gepubliceerd op 10 dec 2012
De eerste vuurwerkdemonstratie in de regio door de firma Wagenvoort uit Wapenveld. De demonstratie vond plaats op het terrein van WSV Wapenveld.

Bovenaan