Demo uitnodiging

D

Deleted member 17038

Guest
Ik ga maar eens aan het uploaden! Er zaten bijna geen producten tussen die echt tegen vielen! De salutes vielen echt heeeeeel erg mee hoor :hehe!: Zijn in ieder geval niet te bespreken! :tounge:
Hierbij ook mijn dank voor de uitnodiging. De locatie was prima en ik vond het heel gaaf om alle producten rustig te kunnen bekijken. Ik heb het karbonaadje ook overgeslagen omdat lesli te horen was en tja vuurwerk in de buurt he dan moet ik toch even gaan kijken! Ik zal nu proberen zo snel mogelijk losse producten te uploaden maar ik moet nog wel even keuzes gaan maken tussen mijn close en wide camera video's!

painkiller

Registered User
Zo ik leef ook weer.

Gisteren een heerlijk vuurwerk avondje gehad.
Ik mocht gelukkig van Katan iemand meenemen om me gezelschap te houden tijdens de lange rit naar Varseveld.
Na samen met Tristen een uur of 2 in de auto t hebben gezeten werden we ontvangen in Varseveld. De locatie zag er mooi uit met als hoogtepunt de prachtige dummy's van de nieuwe producten. Tjonge, jonge wat zien die dozen er mooi uit zeg. Ik moest meteen denken aan de dozen die hier te zien zijn in de china trips.

Om een uur of 21:00 zijn we de weg overgestoken en werd de demo gestart. Ik heb erg mooie producten gezien. Ik wa het meest onder de indruk van de 6 pack 150, Mega Cauliflower, Immortal Wall, XXL 140 en de Fanstyle cakes. Katan heeft wel lef om deze producten op de markt te zetten vind ik. Ze zijn ontzettend mooi maar wel snel voorbij. Ik kan me voorstellen dat dit mensen tegenhoud.
Na de demo werden we nog fijn getrakteerd op een bult prachtige, pompende profblokken. Ook dat hebben ze erg goed voor elkaar want daar zatten me wat pareltjes tussen zeg!

We hadden een camera meegenomen en alle producten gefilmd echter zijn deze filmpjes niet geworden als gehoopt. Het is voor mij een nieuwe camera en ik worstel nog met de instellingen waardoor ze een beetje out of focus zijn. Toch heeft Tristen de nachtbraker ze vannacht nog geupload en op het forum geplaatst.

Katan, nogmaals dank voor de uitnodiging! Jullie hebben er in ieder geval een klant bij.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik heb veel foto's gemaakt.
Ik heb van de dummy's een paar slide shows gemaakt.
En van de finale zal ik ook een slide show maken.
Veel kijk plezier!

Doorlont-boxen-dummy_zps5550fc16.gif

Doorlont boxen dummy's.

Profi-dummy_zps212f6572.gif

Profi vuurwerk dummy's.

Special-Edition-dummys_zps5bf5bd0e.gif

Special edition dummy's.

Maxx-line-en-China-label-dummy_zps622882cd.gif

Maxx line en China label dummy's.

Overige-dummy_zpsf8ee1de3.gif

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
En de slide show van de finale, na de demo.

Finale-show-Katan_zps45af9939.gif

Foto's van de producten tijdens de demo zal ik in de betreffende product topics plaatsen.

Bovenaan