• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Demo Tiel

Moontan

Moderator
Medewerker
Op 2 december 2010 hebben wij weer onze VUURWERKSHOW op de Waalkade in Tiel.

Aanvang 21.00 uur

Dumpshop Tomcat

Collecties : GBV en Broekhoff

Welke potjes worden er zo ongeveer gepresenteerd woon namelijk of 15 minuten rijder afstand en wil wel komen kijken.

Ik denk alleen cakes van de Crown collactie.
Anders moet je overdag even langs Tomcat gaan, hij zal nu wel een schietlijst hebben.
Die worden voor de demo ook uitgedeelt.
Veel kijk plezier en trek iets warms aan, want het is f*cking koud op die Waalkade.

Ik ga deze demo missen.
Ik moet tot 23:00 uur werken. (pokke champignons)

Back
Bovenaan