DEMO Ter Apel

Moontan

Moderator
Medewerker
Wanneer: 3 december 2011
Plaats: Ter Apel
Provincie: Groningen
Land: NL
Tijd: Tussen 19.00 en 21.30
Winkel: Tieben Vuurwerk
Collectie: Breeschoten en Witte Tenten.
Wie: Xena Vuurwerk

PyroGuy

Registered User
Ik heb contact gehad met Marcel. Het begint om 1900 uur.

Locatie drenthweg 23 in Ter Apel

Ik ga er vanavond in om het 1 en ander te filmen.

http://www.vuurwerkwinkelbjtieben.nl/

Leuk jou even gesproken te hebben Trimbaard! Ken niet zoveel mensen van de forums, dus dat was wel even leuk.

@Booomy: Er was geen schietlijst. Er werden een stuk of 5 producten los geschoten, daarna werd er een finale geschoten van een kwartiertje ofzo. Hier zat een groot deel van de producten in verwerkt. Een opbouw zat er niet echt in, maar heb er wel van genoten :) En natuurlijk een paar toppertjes gezien die op mijn lijst komen!

PyroGuy

Registered User
Jaloers en Gierig van Marijn sowieso. Ze kosten wel wat, maar daar krijg je in mijn ogen wel echt kwaliteit voor terug!
Er waren nog een aantal leuke cakes, maar kon niet iedere herkennen, dus dat moet ik nog even uitzoeken. Film komt vanmiddag wel online.

PyroGuy

Registered User
Film valt een beetje tegen. Scherpstellen wou niet echt lukken. Vooral de kleuren komen niet echt tot hun recht. Niet te dicht op het beeldscherm gaan zitten, dan gaat het nog wel.

trimbaard

Registered User
Inclusief dat leuke comentaar van de Sint. Was trouwens wel een leuke show Pyroguy. Grappig dat je daar ook aanwezig was. Ik was van te voren benieuwd wie daar aanwezig zou zijn van dit forum. Boozebelly had ik trouwens ook verwacht. De winkel was trouwens aan de kleine kant. :smiling: Salute

Laatst bewerkt:
Bovenaan