Demo Soest

Moontan

Moderator
Medewerker
Plaats: Soest
Provincie: Utrecht
Datum: 27 december
Tijd: 19:30 uur
Locatie demo: Sportterrein SO Soest

Schietbedrijf: Onbekend
Winkel: Jacco de Bruin
Collectie(s): GBV

Primeur: Dit is de 1e keer dat de Bruin een demo geeft.!!

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerkshow bij SO Soest met oliebollen voor en na !

Tussen Kerst en Oud & Nieuw is er bij SO Soest een groots evenement gepland. Op donderdag 27 december zal er vanaf 19:00 uur een grootspektakel plaatsvinden op veld 2. Jacco de Bruin, van de gelijknamige rijwielhandel (maar in deze tijden ook actief als verkoper van vuurwerk), verzorgt een grote vuurwerkshow. Informatie over de vuurwerkpakketten van Jacco kunt u vinden als u klikt op deze link. Voorafgaand aan deze show bent u al van harte welkom op ons sportcomplex. Vanaf 15:30 uur is een stel (SO) Soester "koekenbakkers" actief met het produceren van oliebollen. Die bollen kunt u voor een zacht prijsje kopen. De opbrengst is voor de jeugdafdeling van SO Soest. Tijdens de "oliebollen-vuurwerkshow" zal de oudejaarsstemming gestimuleerd worden met toepasselijke muziek, Gluhwein en een flesje Flügel. Zet het in uw agenda: donderdag 27 december: Oliebollen-vuurwerkshow bij SO Soest. Klik op lees meer voor de affiche.

http://www.so-soest.nl/sectiealgeme...kshow-bij-so-soest-met-oliebollen-voor-en-na-

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerkshow bij SO Soest hét uitje op derde kerstdag

SOEST - Rijwielhandelaar Jacco de Bruin uit Soest beleeft donderdagavond zijn vuurdoop. Om half acht barst zijn allereerste vuurwerkshow los op het terrein van voetbalvereniging SO Soest. ,,Spannend, ik heb er ongelooflijk veel zin in. We gaan er een leuk feest van maken’’, zegt hij handenwrijvend.

Drie kwartier lang schiet een professioneel vuurwerkafsteker de ene na de andere sierpijl de lucht in. Afgewisseld met een stamp muziek van een dj. ,,Hoeveel toeschouwers erop afkomen? Vijftienhonderd? Ik weet wel dat het enorm leeft, ik krijg veel reacties.’’
Nagelbijtend volgt hij de weersberichten. ,,Een beetje miezeren is niet erg, maar als het met bakken uit de hemel komt, begrijpt iedereen dat het niet door kan gaan.’’
Het is de eerste vuurwerkshow voor De Bruin, die twee jaar geleden de gelijknamige fietsenwinkel aan de Gallenkamp Pelsweg van zijn broer Ben overnam. ,,Hopelijk het begin van een nieuwe traditie.''
De vuurwerkshow wordt omlijst met een oudejaarsfestijn. Om half vier donderdagmiddag start de verkoop van oliebollen, glühwein, koffie en warme chocomel. De opbrengst is voor de jeugdafdeling van SO Soest. De Top2000, vuurkorven, bobsleebaan, uitreiking van de Blauwe Oliebol en de wedstrijd spijkerslaan zorgen voor extra sfeer en vertier.

D

Deleted member 17038

Guest
Nee bewust! Dat deden ze ook met de 1.0 en 1.5! Ik vind het schandalig maar ben er niet over uit of deze actie kopers lokt of juist afschrikt! 200 euro in 1 minuut wegschieten is natuurlijk niet aantrekkelijk.. Maar wel meteen heel spectaculair!

Bovenaan