Demo Slooijer vuurwerk Nijverdal

MarxZ

Registered User
Demo Slooijer vuurwerk Nijverdal

plaats : Nijverdal
provincie : Overijssel
Wie : Royal Fireworks
wat : -
waar : - de evenementenweide in Nijverdal gelegen aan de Koersendijk
Tijd : - tussen 19.00 en 22.00 uur

Moontan

Moderator
Medewerker
Bedankt voor het plaatsen. Ik neem aan dat verdere details nog volgen?
Vorig jaar hield Slooyer 2 x een demo 1x in Nijverdal en 1x in Hoenderloo

MarxZ

Registered User
Dit is wat tot nu toe op hun facebook pagina stond, dus details zullen vast nog volgen ja. Vorig jaar had slooijer er inderdaad 2.
De 1e was in Hellendoorn (ipv Hoenderloo ;p ) en 2e in Nijverdal. Denk dat ze het dit jaar bij 1 demo houden aangezien vorig jaar de eerste al in november was.

MarxZ

Registered User
Re: Demo Slooijer vuurwerk Nijverdal 21-12-2012

Volgens mij kan ik het originele bericht van mezelf niet aanpassen (misschien dat iemand van FPM dit kan doen).
Maar de precieze locatie is de evenementenweide in Nijverdal gelegen aan de Koersendijk. In de aanvraag staat dat het afsteken tussen 19:00 uur en 22:00 uur plaatsvindt.

En nu maar hopen dat de snackbar die hier direct naast zit er rekening mee houdt :p

Moontan

Moderator
Medewerker
Vanavond worden er een aantal cake,s met 25 grams tube,s geschoten van de nieuwe lijn van Royal Fireworks.
The Galaxy collection

bluebear

Registered User
vanavond een 2 nieuwe 25 grammers gezien van royal, mooie kleuren maar vond het niet zo spectaculair als van andere importeurs.
maar wat een finale, de wereld verging dan niet maar royal/slooijer heeft toch voor een kleine ramp gezorgd :lub::smiling:
snackbar ernaast verwachtte naar mijn idee een ruime omzet te maken ivm verlengde openingstijden maar uiteindelijk zaten wij er en nog wat plaatstelijke pubers :tounge:

Bovenaan