Demo Rijswijk Groenrijk ,t Haantje

Moontan

Moderator
Medewerker
Demo Rijswijk

Waar: Rijswijk
Wanneer: zondag 13 december 2015
Wie: Xena Vuurwerk
Wat: demonstratie consumenten vuurwerk
Winkel: GroenRijk 't Haantje
Collectie: Lesli Vuurwerk
Tijdstip: 18.00 uur

GMP82

Zilveren Member
Hopelijk (voor alle partijen) gaat een en ander vloeiender dan vorig jaar.
Alhoewel, ik wil best nog een keer een splitting neon winnen ter compensatie?!

Flexie

Registered User
Deze demo zal niet geschoten worden door Katan, maar door Xena. En ook wij hopen dat het vloeiender loopt dan vorig jaar. Tevens word het elektronisch afgestoken.

Moontan

Moderator
Medewerker
Vanavond is onze vuurwerk demo. Aanvang 18:00. Ben je aanwezig? Maak tijdens de demo een leuke foto en maak kans op de Topper van 2014! De Boombox t.w.v. € 119,50. Het gaat om een leuke, grappige, mooie of originele foto. Uit de mensen die een foto plaatsen kiezen wij 1 winnaar. Tot vanavond!

https://www.facebook.com/GroenRijkRijswijk/

Moontan

Moderator
Medewerker
Voorbereidingen vuurwerkdemonstratie in volle gang! Er wordt afgestoken vanaf ons nieuwe parkeerterrein, wel graag parkeren op ons huidige parkeerterrein! Tot vanavond!

12359841_924266227609940_1156818019735761130_n.jpg

Baron van lunt zu sas

Registered User
Prima demo gezien, kleurrijke potten. Black tulip,Miami ink Bring the Noise zijn er een paar die ik erg mooi vond.
Het weer zat best wel mee en chocootje en frietje waren gratis.
Goeie opkomst.
Complimenten voor de Haantjes

Flexie

Registered User
Het was zeker een stuk beter. Wij zijn tevreden. Nu lekker met de voetjes omhoog op de bank. Iedereen die geweest is, bedankt voor de moeite om langs te komen. En hopelijk tot volgend jaar!

VuurwerkFreak90

Registered User
Het was zeker een stuk beter. Wij zijn tevreden. Nu lekker met de voetjes omhoog op de bank. Iedereen die geweest is, bedankt voor de moeite om langs te komen. En hopelijk tot volgend jaar!

Het was goed georganiseerd!

Iemand enig idee hoe de fluitbak heet in de finale op 35seconde? Deed pijn aan de oren. :)

VvanVuurwerk

Registered User
Een beetje lui van me om het zelf niet uit te zoek, maar weet iemand welke minecake dat is daar op het begin?
Wel leuk effect met die mines met fishes er onder.

Bovenaan