DEMO Rijssen

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 30-Aug-2011
Plaats: Rijssen
Provincie: Overijssel
Wie: PyromaX
Kaliber: Consumenten (Rubro artikelen)
Tijd: Tussen 20.30 en 23.30
Waarom: waarschijnlijk besloten event, maar goed te zien vanaf de Galvanistraat.
Extra Info:
Het betreft hier een demo waarvoor je je kunt aanmelden via www.rubro.nl
Voorschrift

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Weet iemand hoe laat het schieten van de demo zelf begint?
Zal niet om 20.30 zijn i.v.m. licht neem ik aan?

gruesse,

Dim

Product Beheer
Medewerker
De opbouw zal om half 9 beginnen. Op de uitnodiging van rubro staat alleen dat de zaal om half 8 open gaat voor winkeliers. Verder wordt er volgens mij geen echte schiettijd genoemd.

Moontan

Moderator
Medewerker
Tot morgen Wim, je kunt je voorstellen hoe benieuwd wij zijn wat voor moois jullie nu weer bedacht hebben.
Ik kijk er naar uit

Wim

Registered User
Ik zie er ook naar uit Fred, op film zag het er super goed uit.
Morgen wordt wel een spectakel.......alles dr'op en er aan. van rollen tot draken een chineese live cooking bij ontvangst.
Als het morgen ook zo live is, (vuurwerk) zijn wij/ik blij en gelukkig, neem maar aan dat Ruud en Karel hun best hebben gedaan om de boel te overtreffen!!! We zullen zien of dit gelukt is. (moest wel ff aandringen voor een leuke finale, maar die komt er)
Tot morgen

Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland

Tony

Administrator
Medewerker
Weinig reacties in deze thread maar ik weet zeker dat er veel mensen aanwezig zullen zijn.

Veel plezier vanavond!

---
- Sent from my iPhone using Tapatalk

DsNL

Registered User
Ik zal er ook gezellig zijn, het weer is hier echt perfect demo weer, hopelijk blijft het ook zo:) Uiteraard gaat de camera ook mee!

@jos, een beetje laat, maar ik hoorde dat 21:00 het vuurwerk de lucht in gaat, ik sta er in elk geval om 20:30 voor de zekerheid:)

gizmo75

Registered User
Zo, er zaten behoorlijk wat toppertjes tussen!! De salutes die in de verschillende bakken verwerkt zitten klinken in ieder geval een stuk beter dan voorgaande jaren!!

Ik zal hier de filmpjes van de finale posten, de overige filmpjes vind je de komende dagen bij de producten terug. Enige uitzondering is de Event Box 4 season's, die vind je nu al hier: http://www.freakpyromaniacs.com/forum/rubro-vuurwerk/32961-nieuwe-rubro-box-de-event-box-4-seasons.html#post264871

De finale van de winkeliersdemo werd in twee delen opgesplitst dus, je raadt het al, ook 2 filmpjes. Hier deel I:

En deel II:

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Thanks voor je bijdrage. Zodra ik thuis ben zal ik de films bekijken. Ik ben erg benieuwd.

elmo

FPM Moderator
Zo ook weer terug van de Demo van Rubro,na een hele omweg om er te komen door afsluiting van de A1.
We waren nog wel optijd en werden hartelijk ontvangen met een drankje en wat te eten.
Na snel een colatje naar binnen te hebben gegoten zijn we naar buiten gegaan om de Demo te bekijken en te filmen.
Helaas kwam ik er toen pas achter dat ik mijn plaatje van het statief vergeten was dus helaas geen foto's.
Heb tijdens de demo verschillende verrassende cakes gezien waar ik verder op in zal gaan als de database ed bijgewerkt zijn.
Rubro bedankt voor het gastvrije ontvangst!

bluebear

Registered User
Ik was er al erg vroeg aanwezig om eens goed de producten en de zeer mooie locatie te bekijken.
lekker bakje koffie gedronken en eens gekletst.
toen om 9:15 de demo begon een aantal erg goede cake's gezien.
al met al wil ik graag rubro nog eens bedanken voor deze 1ste besloten demo voor mij.
mvg Teun

Bovenaan