Demo Putten

Moontan

Moderator
Medewerker
Wanneer: 22 december 2014
Plaats: Putten
Provincie: Gelderland
Tijd: 19.30 uur
Winkel: Jecor vakbouwmarkt
Collectie: GBV
Wie: DFP
Kaliber: Consumentenvuurwerk

Vuurwerkshow 2014
Onze vuurwerkshow 2014 zal plaats vinden op maandag 22 december. Aanvang 19.30 uur. Toegang GRATIS.
Noteer deze datum vast in uw agenda en houd deze avond vrij voor een show vol spectakel.

Sportpark S.D.C. heeft het terrein weer beschikbaar gesteld. Trek warme kleding aan en kom genieten. U kunt op de tribune plaatsnemen.
(Locatie-adres: Roosendaalseweg 111 te Puttten)
U bent van harte welkom.

Er zal deze avond een aanbiedingspakket beschikbaar zijn welke u voor een spotprijs kunt bestellen.(contant betalen)

D

Deleted member 17038

Guest
Er staat dat er wolff geschoten word. Maar de winkel verkoopt toch echt pro-line!

Moontan

Moderator
Medewerker
Ben benieuwd wat er in de finale is geschoten. Want dat ziet er stukken beter uit dan de meeste cake,s zoals we die in de product topics tegen komen.

D

Deleted member 17038

Guest
En toch is het hetzelfde vuurwerk. Ik herken in ieder geval al de El Teide, de Finland by Night, een of meerdere van de pro-line gt cakes, de asian budget selection 2.0, de pro line select 1.5 en de asian thunder cakes 100sh. (Ik schaam me een beetje dat ik ze herken..)

Maargoed het lijkt misschien beter omdat het meer tegelijkertijd is? Zo ervaarde ik het wel toen ik het zag.

Bovenaan