• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

[Demo] Pijnacker

elmo

FPM Moderator
Wie: Intratuin Pijnacker (Geschoten door Dream Fireworks)
Waar: Rijskade 1A (Pijnacker)
Collecties: Diamond en Kaboom
Tijd: 19.00uur
Wat: Consumenten vuurwerk demo

Moet deze niet 3 dec. zijn Elmo?

idd is aangepast:embarrest:

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze demo is gewoon door gegaan.
frits stond hier zelf te knallen.
Door de regen een kleine vertraging opgelopen.
maar toch gelukkig voor de wachtende mensen door gegaan.
totaal 17 potten (soms per 2) en een finale geschoten.
concussions klonken heerlijk. publiek reageerde er leuk op.

Alleen jammer dat er een potje omviel en het publiek inschoot en de finale niet echt lekker liep...deze kakte helemaal in, waardoor het tegen het einde potje voor potje ging.
Er liep iemand van de Intratuin mee te schieten met de finale en ik neem aan, dat die dat voor het eerst deed....dus je kan hem dat niet echt kwalijk nemen!
Maar over het schuurmans vuurwerk zelf...tsja het is niet mijn vuurwerk, ik vind de effecten aan de kleine kant. daarintegen zijn de kleuren wel erg goed.

Back
Bovenaan