Demo Pijnacker (Haokan)

Jo-Haokan

Registered User
De prof finale maakte de show compleet, toch heb ik ook erg genoten van de consumenten finale. De tempo die werd geschoten was helemaal goed, de afwisseling in effecten ook. En ook zo lekker breed over het veld maakt het nog groter.
Kan iemand mij vertellen welke w of z shape de dikke magnesium staarten afschoot?

Wat mij wel een vraagteken gaf was de afsluiting van de prof finale met mines? Als ik de film terug kijk zou je net denken dat de mines als eerste zou moeten beginnen. Ging er iets niet volgens plan of was er gewoon gekozen voor een rustige afsluiting?.

De cake met de magnesium staarten was de event stagemaker 500 van rubro

jwtjuh

Registered User
Ik zal de films van mijn kant hier ook nog maar even dumpen :hehe!:

Tip: Bekijk in 1080p!

Productdemo

Finale

Jwtjuh

xbomb

Registered User
Hierbij wat foto's van de opbouw.
Foto800-Q7AAZE3O.jpg

Foto800-HGND8VDC.jpg

Foto800-JOTEPEXW.jpg

Foto800-JDCT4AKA.jpg

Foto800-IGJOINQF.jpg

Foto800-NMLM4JRG.jpg

Foto800-YML63Q63.jpg

Foto800-ORDKQ8SX.jpg

Foto800-K6EISENF.jpg

Foto800-GJ6FS4YM.jpg

Foto800-3MU8WL8Z.jpg

Foto800-863KKHKL.jpg

Foto800-GHJ4VNFB.jpg

Foto800-NUW3XNKJ.jpg

Foto800-UO7KPR4G.jpg

Foto800-LBBEH4KA.jpg

Foto800-X7RYQ4JZ.jpg

xbomb

Registered User
Schitterend zeg! Bedankt voor de foto's!
Ik denk trouwens dat ik jou de foto's heb zien maken, met een "Hardcore" jas geloof ik?

hZoo46n.jpg

Jwtjuh

Jah dat was ik. S'avonds had ik een haokan trui aan. Sta met de verkoop dagen in de winkel om de mooie producten te verkopen.

jwtjuh

Registered User
Jah dat was ik. S'avonds had ik een haokan trui aan. Sta met de verkoop dagen in de winkel om de mooie producten te verkopen.

Haha, grappig om dan een foto te hebben van jou terwijl je de foto aan het maken bent die je hier gepost hebt :tounge:
Ik ga mijn vuurwerk in de nacht van 27 op 28 december halen, dus wellicht tot dan!

xbomb

Registered User
Haha, grappig om dan een foto te hebben van jou terwijl je de foto aan het maken bent die je hier gepost hebt :tounge:
Ik ga mijn vuurwerk in de nacht van 27 op 28 december halen, dus wellicht tot dan!

Het is nog niet helemaal zeker als ik er dan ook bij ben. Probeer het natuurlijk wel want dat wil ik ook niet missen.
En anders kom je een bakkie doen op de overige verkoopdagen.

Wolff_freak7

Registered User
Een geweldige demo gezien! Ben er nog steeds van aan het nagenieten!
Dit geeft een goede reden om volgende jaar hier zeker terug te komen en miss wel te bestellen!

Bovenaan