Demo Pijnacker (Haokan)

Freddy

Registered User
Hi ha ho wat een show!!!!!! De consumentenshow was een topper!!! Heerlijk breed en een machtig tempo! Jammer dat de 4 rij niet goed meer werkte, maar daardoor heb ik niet minder kunnen genieten.
T viel me op dat er regelmatig veel z-shape werd gebruikt, echt super in die breedte!

En als finale de dikke shells!!!! Geweldig!!!! De vibraties al van de salutes....heerlijk!!! Echt een topavond gehad.
Bedankt Haokan

passion fruit

Registered User
Jo en mensen van Haokan. Bedankt voor de mooie show.
Een geweldig mooi geschoten show. De 5 inch shells waren schitterend mooi om te zien zeg. Het einde met alleen maar de mines snapte ik overigens niet. De rest was indrukwekkend.

Gertjanberg

Registered User
Was vanavond eerst naar een showtje in Amersfoort geweest en toen deze er maar achteraan geplakt en het was zeker weten de moeite waard! Ik heb genoten van een prachtige consumenten show met als hoogtepunt de profshow, heerlijk...

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Zeer goede demo gezien vanavond.

Alles per stuk geschoten en alles werd duidelijk omgeroepen wat er geschoten werd. Zelfs pijlen waren er te zien.

De consu en prof show als afsluiter waren zeer goed. De consu show was in een zeer goed tempo verdeeld over 5 posten.

De shells waren echt genieten, erg goede kwaliteit en zeer harde salute's. Ik heb genoten in ieder geval.

Bedankt Haokan!

Booomy

Registered User
Wat ben ik blij dat ik hier bij ben geweest. Consu show was goed en heb eindelijk de garden of eden in het echt gezien. Wat een heerlijke bak die er dit jaar zeker bij gaat komen. Daarna een heerlijke show gezien met als sluitstuk de shells die door merg en been gingen. Met 1 woord GEWELDIG!!! Haokan bedankt!!!

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Hier onder nog een aantal van mijn foto's geschoten van beide finales.
thanks to Hoakan en Pyromax.

Grotefoto-POPX4WPG.jpg

Grotefoto-4LBD4D8C.jpg

Grotefoto-87RG7OUX.jpg

Grotefoto-YF6MJX6X.jpg

Grotefoto-6FQT7QAT.jpg

Grotefoto-LOT7HOL8.jpg

Grotefoto-JAEW3IFX.jpg

Grotefoto-N4PJ6YNG.jpg

Grotefoto-YY4OKDUV.jpg

Grotefoto-MH874TK8.jpg

Grotefoto-3EO8V8BW.jpg

Tobias

FPM Fotograaf & Filmer
Medewerker
Gisteren heb we een topper van een show gezien bij Haokan in Pijnacker, hieronder de foto´s:

MG_0999goed.JPG

MG_1003goed.JPG

MG_1005goed.JPG

MG_1007goed.JPG

MG_1008goed.JPG

MG_1018goed.JPG

MG_1024goed.JPG

MG_1025goed.JPG

MG_1045goed.JPG

MG_1052goed.JPG

MG_1053goed.JPG

MG_1054goed.JPG

MG_1055goed.JPG

MG_1056goed.JPG

MG_1057goed.JPG

MG_1062goed.JPG

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Prima demo gezien.
Ik, Jawe, dardsoul en Fireworkaddict zijn samen richting Pijnacker gereden.
Daar even bijgepraat met de andere freaks en wat Cat 1 spul afgestoken.
Daarna mijn camera ingesteld en de demo kon beginnen.

Veel mooie producten, maar ook een aantal producten waarvan ik dacht van...
Van Royal vond dat de burst van veel siercakes veels te hard is.
Siereffecten worden compleet uit elkaar geblazen.
Jammer, doet mij denken aan een andere importeur, die ook last va dit probleem had.
Sky screamers is compleet om zeep geholpen, jammer hoor.
Ook de knalcake van Rubro vond ik tegen vallen.

Voor rest vond ik dat er leuk/mooi vuurwerk werd geschoten.
Lekker genoten ook van de finale, die echt super was.
De salutes gingen dwars door me heen, heerlijk.

Ontvangst na de demp was zeer gastvrij.
Bedankt Haokan en tot 28-12!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Mijn foto's.

Omdat ik veel foto's mooi vind, heb ik even een dia voorstelling er van gemaakt.
Veel kijk plezier.

Demo-Haokan_zpsbed4f01d.gif

De demo.

Finale-Haokan_zpsb26b5567.gif

De finale show.

Freddy

Registered User
De prof finale maakte de show compleet, toch heb ik ook erg genoten van de consumenten finale. De tempo die werd geschoten was helemaal goed, de afwisseling in effecten ook. En ook zo lekker breed over het veld maakt het nog groter.
Kan iemand mij vertellen welke w of z shape de dikke magnesium staarten afschoot?

Wat mij wel een vraagteken gaf was de afsluiting van de prof finale met mines? Als ik de film terug kijk zou je net denken dat de mines als eerste zou moeten beginnen. Ging er iets niet volgens plan of was er gewoon gekozen voor een rustige afsluiting?.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
De prof finale maakte de show compleet, toch heb ik ook erg genoten van de consumenten finale. De tempo die werd geschoten was helemaal goed, de afwisseling in effecten ook. En ook zo lekker breed over het veld maakt het nog groter.
Kan iemand mij vertellen welke w of z shape de dikke magnesium staarten afschoot?

Wat mij wel een vraagteken gaf was de afsluiting van de prof finale met mines? Als ik de film terug kijk zou je net denken dat de mines als eerste zou moeten beginnen. Ging er iets niet volgens plan of was er gewoon gekozen voor een rustige afsluiting?.

Als het goed is was het deze: http://www.freakpyromaniacs.com/forum/elite-fireworks/33239-stagemaker.html

Bovenaan