Demo Orthen (Den Bosch)

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 17038

Guest
Niet dat de finale al genoeg gepost is maar ik was er ook en dit is mijn bewijs:

Relatief veel (2) ontploffende cakes gezien voor 1 demo.
Toppers waren voor mij de: Happy Thunder Q, Diamonds in Gold en ImmortalGold.
De 4-seasons, concerto rosso en heavy 5! Hebben ook bewezen nog steeds hun plaats op de aanraders lijst te verdienen.

Plum Bloom

Registered User
Die Happy Thunder Q-finale. Zestig meter van mij af, maar echt pijn aan de oren. Volgend jaar oordoppen mee! Rest van de finale ook dik in orde. Orthen bedankt!

Tijdens de demo plusjes genoteerd bij Happy Thunder Q, Cruelty, Heroes, Heavy 5, Diamonds in Gold, Gold Willow, Big Four XL, Immortal Gold en Vuurwerk Orthen Box 1. Maar op nr. 1 voor mij de 4 Seasons. Wat is er toch veel mooi legaal vuurwerk te koop in dit land!

Opvallend verder dat van Beautiful, de crossettecake van Katan, vrij veel sterren brandend de grond haalden. Boeketten Concerto Rosso vond ik mager. En de burst van de Gate of Heaven 1 leek me minder dan vorig jaar, maar dat kan met de afstand te maken hebben gehad.

Pyromaniac 1975

Registered User
Waande mezelf ook even in Spanje /Italie.
Dit geweld had ikzelf ook niet verwacht en ook nog niet eerder meegemaakt in Nederland:hehe!:
Misschien volgende keer wat minder stuks whahahahaha

painkiller

Registered User
Heeft er iemand een schietlijst van gisteravond?
Ik heb een aantal producten op film waar ik de naam niet van weet.

@ Marchel, werden de evo producten na de demo eerst per stuk en daarna per twee geschoten of waren het er telkens 2 dezelfde achter elkaar?

Pyromaniac 1975

Registered User
Ik had van sommige exemplaren 2 stuks.
Echter zijn ze telkens per stuk geschoten daar ik de consument exact wil laten zien wat men aanschaft.
Twee stuks tegelijk vind ik niet netjes want dat verwacht de koper dan namelijk ook in de straat te zien na aanschaf.
Dat is ook de reden dat er steeds een pauze tussen de cakes is gedaan.

gr

painkiller

Registered User
Dat dacht ik al maar wilde het even zeker weten voordat ik de filmpjes ga bewerken.
Ik zal ze vanavond in de bijbehorende topics plaatsen.

martino

Registered User
  1. juggling bouncer
  2. gate of heaven 1
  3. great barbarian
  4. beautiful
  5. Whirlwind
  6. Happy thunder Q
  7. consertto rosso
  8. cruelty
  9. fire emblem
  10. heroes
  11. flacid cannon
  12. immortal wall
  13. heavy 5
  14. ice queen
  15. lights of heaven 2.0
  16. diamonds in gold
  17. gold willow
  18. red fury in blue
  19. six pack 216 box
  20. big four xl 144 box
  21. seasons box
  22. XXL 140 box
  23. immortal gold box
  24. vuurwerk orthen box

tussendoor werd nog dacht ik nog de blue thunder geschoten. knal cake eindigend met een salvo.

Laatst bewerkt:

Bolle040

Registered User
Volledige show orthen [HD]:

Finale was echt machtig, het is dat ik stevig op mijn benen sta anders was ik wel achteruit geblazen zeg. Wat een geweld plus drukgolf kwam daar vanaaf

Plum Bloom

Registered User
  1. juggling bouncer
  2. gate of heaven 1
  3. great barbarian
  4. beautiful
  5. Whirlwind
  6. Happy thunder Q
  7. consertto rosso
  8. cruelty
  9. fire emblem
  10. heroes
  11. flacid cannon
  12. immortal wall
  13. heavy 5
  14. ice queen
  15. lights of heaven 2.0
  16. diamonds in gold
  17. gold willow
  18. red fury in blue
  19. six pack 216 box
  20. big four xl 144 box
  21. seasons box
  22. XXL 140 box
  23. immortal gold box
  24. vuurwerk orthen box

tussendoor werd nog dacht ik nog de blue thunder geschoten. knal cake eindigend met een salvo.

Nr. 19 Sixpack 216 box is niet geschoten. Is op het laatste moment vervangen door Rainbow Twinkler (aldus de omroeper van dienst).

Chrissie81

Registered User
Leuke demo gezien vanavond. Voor mij de 2 uitblinkers Sparkling snow van Orange label en de allerbeste vond ik Yellow River van Pangu! Wat een mooie sierlijke bak zeg!

hier het finale showtje :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan