[DEMO] Openingsspektakel Vuurwerkbunker.nl IJsselstein

robinn6

FPM Fotograaf & Filmer
Medewerker
Leuke reacties allemaal! We hebben er erg veel zin in, morgen is het eindelijk zover. De weersvoorspelling ziet er gelukkig redelijk uit, weinig regen en af en toe een zonnestraaltje.

De vuurwerkshop is morgenavond ook open en op het terrein staat zowel een oliebollenkraam als de foodtruck 'Fietenliefde', waarbij je tegen een klein prijsje wat lekkers kunt halen. We starten om 20:00 met de demonstratie en om ongeveer 20:30 met de show.

Hierbij de meest recente versie van de schietlijst en een overzicht van de producten die we onder andere in de finaleshow schieten. Ik ben nu al super trots op Tobias want hij heeft er weer wat prachtigs van gemaakt.

Tot morgen allemaal!

attachment.php

attachment.php

stefantvs

Administrator
Medewerker
ik lees : oliebollenkraam + redelijk weer + vuurwerk !
Zin in , succes morgen met de show , maar dat gaat wel goed komen :grin:
Biem tot morgen

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Ga om 7 uur na Benschop rijden vanaf Gouda. Ben eigenlijk best makkelijk te herkennen aan mn blauwe jas x camera op statief en forse postuur. Verleden jaar was in Pijnacker genieten dus. Zover bekend geen neerslag verwacht volgens buienradar.

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Heerlijk gewoon, denk je "het is voorbij"...Oh wacht, nee toch niet...Half uur later xD

Mijn beelden volgen, uiterst hopelijk dit weekend, 1500 foto's terugbrengen naar 12 is veel werk. En morgen staat er ook weer 1 op de planning dus.

Robin84

Registered User
Leuke reacties allemaal! We hebben er erg veel zin in, morgen is het eindelijk zover. De weersvoorspelling ziet er gelukkig redelijk uit, weinig regen en af en toe een zonnestraaltje.

De vuurwerkshop is morgenavond ook open en op het terrein staat zowel een oliebollenkraam als de foodtruck 'Fietenliefde', waarbij je tegen een klein prijsje wat lekkers kunt halen. We starten om 20:00 met de demonstratie en om ongeveer 20:30 met de show.

Hierbij de meest recente versie van de schietlijst en een overzicht van de producten die we onder andere in de finaleshow schieten. Ik ben nu al super trots op Tobias want hij heeft er weer wat prachtigs van gemaakt.

Tot morgen allemaal!

attachment.php

attachment.php

Wat een heerlijke show hebben jullie weer gegeven! Echt geweldig! Dank daarvoor!

wammes

Registered User
Top show inderdaad.
de trip meer dan waard.
Gelukkig meer wind dan vorig jaar (als ik het filmpje van vorig jaar zie is de helft niet te zien door de rook)

mijn favoriet was toch de sky splitter. zo veel kleur en hij gaat maar door.
en Jackhammer is overweldigend, volgend jaar met een fijne freakkorting voor 100 of zo?
en wings of darkness vond ik ook leuk, ook veel kleurtjes die je niet zo vaak ziet.
Girls like Pyro's is ook een leuke kleurrijke set trouwens.

Je kunt wel zien dat jullie echte liefhebbers zijn om zo'n finale te plannen. daar zaten gewoon te veel cakes in.
En die grond knallen waren zeker geen consumentenspul, maar gaven wel een mooi ritme aan de show.
De wijk stond na afloop blauw. maar wat rook dat toch lekker.
stoken op kosten van de zaak, mooi leven hoor.

ifeelfine

Registered User
wat een show! tot ver in Nieuwegein te horen!! de katten lagen tenminste onder het bed toen ik thuis kwam en ook mijn vrouw gaf er een opmerking over. GEWELDIG maar volgens mij staat de halve regio op zijn kop klacht na klacht op twitter voorbij zien komen

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik heb een hele goede demo gezien vanavond. Keurig geschoten door Big Smile, weinig tot geen haperingen.
Prima omgeroepen door Robin, verliep lekker vlotjes allemaal.

Goede producten gezien vanavond, met nauwelijks missers.
Mijn toppers van de avond: Red Fury in Blue, Colorful City, Revolver XXl en de veel besproken Jackhammer.
Verder ben ik erg te spreken over het 6x 19 shots assortiment cake,s van Lesli: Girl.s like Pyro.s, kwaliteitscake,s met leuke effecten en goede burst.

De finaleshow was schitterend, mooi van opbouw en met hele mooie producten.

Van mijn kant een bedankje aan de organisatie voor deze leuke avond.

Baron van lunt zu sas

Registered User
Effe bijkomen, Dat was genieten
Veel oude bekenden gezien en ook weer nieuwe bekenden gemaakt. Het is toch echt lekker om al die verhalen van anderen te horen.
Tobias en Robin en Intratuin IJsselstein bedankt! en de hele ploeg die dit hebben verzorgd moeten we niet vergeten. Het was vast afzien bij het opzetten van de demo.
Er zijn toch wel heel veel mooie producten in ons landje en daar hebben ze er heel wat van in hun collectie. Veel ga ik pas volgend seizoen kopen want, je kent het, budget.
Ik heb genoten van de verhalen van een Zeeuws duo (de demo is gratis, dan komen de Zeeuwen wel!). De nabespreking in de winkel was ook prima door de koffie en door de warmte kwam er weer wat leven in m'n tenen.
Moontan en ik hadden weer zoveel te bespreken dat we bijna in Amsterdam terecht kwamen, dus met een omweg heb ik hem weer in Hilversum afgezet.
De show was prachtig, het terugkijken waard. Bedankt filmers!
Ik heb veel producten al gekocht die ook bij de demo te zien waren (Evolution/Lesli/Wolff) en heb er een goed gevoel aan overgehouden. Wings of Darkness was lekker, de Sjaakhamer was weer van de buitencategorie en de Sky Splitter is een beauty.
Jammer dat ik je misgelopen ben Anihalassie!

hutter

Registered User

Ja het was een genot om hier aanwezig te zijn. Ik was nog half bewusteloos van jack de hamer dat het begin van de finale effe niet goed is gegaan met de camera.

Robin84

Registered User
Ga om 7 uur na Benschop rijden vanaf Gouda. Ben eigenlijk best makkelijk te herkennen aan mn blauwe jas x camera op statief en forse postuur. Verleden jaar was in Pijnacker genieten dus. Zover bekend geen neerslag verwacht volgens buienradar.

We hadden kunnen carpoolen!

Bovenaan