Demo Milheeze

bridge

Bronzen Member
toch een opvallende "uitslag". Een jaar of twee drie terug had Ano ook gewoon volop Wolff (en marijn)Nooit begrepen dat men dat heeft laten lopen. Daar zijn toch behoorlijk mindere labels voor terug gekomen naar nu wel blijkt.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Leuke demo weer. Hoop bekenden ontmoet in een leuke ontspannen demo-sfeer!
Bedankt dat jullie dit doen Ano!

Over het vuurwerk:
Hoogstwaarschijnlijk zijn er voor de nieuwe artikelen samples gebruikt, maar volgens mij doen alle importeurs dat.
Niks mis mee. De pakjesboten uit China zijn gewoon nog niet binnen.

Zena was goed. Brutal box, zwarte cross box en Triumph als uitschieters.

Rubro maar 3 artikelen, waarvan alleen de Skylander wist te overtuigen. Wel te duur.

Katan was middelmatig in kwaliteit.

Tribal was gewoon niet goed. De eerste 2 gingen nog wel, maar daarna ging de prijs/kwaliteit verhouding erg scheef.

China Red was middelmatig. Zeker niet alles slecht, maar overtuige gewoon niet.

Royal was de eerste helft echt slecht met dingen zoals: Rampage, Sirens en Flower World. Ultimate vond ik erg slecht.
Wonderful world was erg goed. Zo goed zelfs dat ik daarvan eerst productie wil zien, want zo breed kan gewoon bijna niet.

Ano: De Heaven four viel erg tegen. De Golden Power was vorig jaar beter.

RoYvette

FPM Filmer
Voor t eerste maal geweest. Leuk opgezet en verzorgd Door ano. Complimenten!. Was erg gezellig en aardig druk. T vuurwerk zena producten blijven voor ons toch nr 1. Katan minst voor onze smaak. Vind wel prijzen erg hoog liggen voor sommige producten. Wonderful en triumph zijn idd super tegek. Al met al n leuke gezellige avond.

marlboro20

Registered User
De moeilijkheid van een demo vind ik dat de eerste knallen KEI hard klinken en de effecten enorm breed zijn maar dat je er aan gaat wennen.....
Daarom zijn, naar mijn beleving/idee, de laatste cakes nooit zo indrukwekkend als de eerste.

Laatste 4 jaar ben ik altijd weer verrast door de uitwerking (knal en omvang) van alle potten.
Bij een demo zoals bij Anovuurwerk sta je tussen de 60 en 200 meter van de stookplaats.

Op 1/1/15 sta ik, dank gemeente voor de speeltuin, op ca. 30 meter afstand te stoken.

Welke pot dan ook: het effect is vele malen groter.....

Voor mij waren de uitzonderingen ook de potten van Zena, Royal, Rubro en Ano.
Katan had de pech, ik ga er namelijk vanuit dat als de potten niet meer dan een uur buiten staan het prima doen.
China Red: ja qua uitwerking iets minder maar prijstechnisch naar mijn gevoel ook gunstiger. Als je deze in de straat schiet is het effect vele malen groter.
zo ook voor Tribal.

Kort samengevat: neem wat je leuk vind! De een gaat voor (eentonigere) maar grote/hardere uitwerkingen van Rubro, de ander voor de diversiteit van Ano of Zena.

Maar bovenal: Dank Anovuurwek voor de demo, het geeft toch een beter gevoel dan de filmpjes op de site anovuurwerk.nl !

Bovenaan