DEMO Milheeze

Roeland FPM

FPM Filmer
16'' leuk, maar dan moet ie wel van redelijke kwaliteit zijn. Kan me nog herinneren dat afgelopen jaar ook niet alle bommetjes goed waren. Weet niet wat die bommen qua inkoopprijzen doen (hoef ik ook niet te weten), maar ik zie liever een wat kleiner kaliber van betere kwaliteit.

Ondanks dat natuurlijk toch leuk dat Ano dit wil gaan schieten (bombers?) en ben dan ook erg benieuwd. De demo die ze schieten is wel altijd erg leuk met vooral een gezellige sfeer. Mooie hal waar alles staat uitgestald, soep erbij of een frietje. Kortom wel een bezoekje waard!

Als ik tijd en vervoer heb ga ik hier ook even kijken!:smiling:

marlboro20

Registered User
de 8〃 vond ik vorig jaar al mooi om te zien dus ik ben zeker benieuwd naar 16〃!
maar hierbij blijkt maar weer dat marianne en arnold vuurwerkliefhebbers zijn∶ieder jaar proberen ze de consumentendemo uit te bereiden met een speciale finale.
en laten we de grote showroom niet vergeten. en natuurlijk ook de gastvrijheid met koffie, soep en frites! en dt jaar nog meer nieuws over ANO∶info volgt og!!!!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Mag het consumentenvuurwerk dit jaar ook echt op 30 meter staan?
Voorgaande jaren stond dit een beetje te ver weg, waardoor je als consument een minder beeld krijgt van het vuurwerk.

Dim

Product Beheer
Medewerker
de 8〃 vond ik vorig jaar al mooi om te zien dus ik ben zeker benieuwd naar 16〃!
maar hierbij blijkt maar weer dat marianne en arnold vuurwerkliefhebbers zijn∶ieder jaar proberen ze de consumentendemo uit te bereiden met een speciale finale.
en laten we de grote showroom niet vergeten. en natuurlijk ook de gastvrijheid met koffie, soep en frites! en dt jaar nog meer nieuws over ANO∶info volgt og!!!!

Welkom back Marlboro20.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de 8inch van vorig jaar niet eens meer kan herrineren. En ik ben een ANO fan geloof me! Hoop dit jaar weer wat moois te gaan zien daar op de demo!

Mag het consumentenvuurwerk dit jaar ook echt op 30 meter staan?
Voorgaande jaren stond dit een beetje te ver weg, waardoor je als consument een minder beeld krijgt van het vuurwerk.

Afgelopen jaar stond het consu vuurwerk volgens mij op een meter of 60 afstand.. Eigenlijk zou een deel op 30 meter kunnen staan en een deel op 60meter. Verschillende redenen zijn er te bedenken om dan alles op 60 meter te zetten. Ben benieuwd wat ze dit jaar doen.

Laatst bewerkt:

marlboro20

Registered User
Welkom back Marlboro20.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de 8inch van vorig jaar niet eens meer kan herrineren. En ik ben een ANO fan geloof me! Hoop dit jaar weer wat moois te gaan zien daar op de demo!

Afgelopen jaar stond het consu vuurwerk volgens mij op een meter of 60 afstand.. Eigenlijk zou een deel op 30 meter kunnen staan en een deel op 60meter. Verschillende redenen zijn er te bedenken om dan alles op 60 meter te zetten. Ben benieuwd wat ze dit jaar doen.

Tanx Dim,

Ja het is weer oktober geweest en dan zijn we weer uit onze zomerslaap ;-))

Ik heb het idee dat de afstand vorig jaar idd groter was tussen consumenten vuurwerk en publiek dan de jaren daarvoor. Maar als ik heeeeeel diep graaf in mijn geheugen, was het vorig jaar niet alleen koud maar waaide het ook wat? Zou het kunnen zijn dat ze door de wind niet uit voorzorg wat meer afstand hebben gehouden? In de polder wakkert de wind lekker aan.....

Ik zal het eens navragen.....

En om je geheugen eens op te frissen: de finale van de demo werd geschoten op Queen, Somebody to love.
Zie: http://www.youtube.com/watch?v=5b7UwIWV2kM

Ik kijk uit naar deze demo!

Moontan

Moderator
Medewerker
Tijdens en na de demo is de winkel geopend.
Bij elke bestelling krijg je tijdens deze avond 15% korting.
Op het Zena assortiment zelfs 50% korting

Ano Vuurwerk komt dit jaar ook met een eigen lijn van 5 producten

http://www.anovuurwerk.nl/

elmo

FPM Moderator
Melding in plaatselijk weekblad "De Korhoen"

Omdat wij zo'n groot vuurwerk afsteken zijn op die dag de volgende wegen afgesloten tot na de show: Rooiweg,Wolfskamp,Eeuwsels,Hoevense Klamp,en Meulestraat.Ook kan hier niet geparkeerd worden.Voor omleidingsroutes wordt gezorgd.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik heb de demo lijst van Marian gekregen.

In het kort mag ik alleen het volgende erbij vertellen:

Alles wordt in ieder geval ook los geschoten. (We gaan er iets geks van maken)

House of Lightning
Flying Coal
Bursting Wheels
Exploding Box
Magical Moments
Beatiful Leaves
Edelweiss
Fire Flower
Perfect Harmony
Kingdom of Piece
Tante Sjaan
Joris Rampestamper
Grof Geschut
Wil wil wel
Goud
Hoogmoed
Tweelingen
Vetjes
Brandewijntje
Gelukkig Nieuwjaar
The Cube
Sniper
Mayday
Hunter
Battle
Serious Gold
eventcake nr.1
eventcake nr. 3
eventcake nr.5
Colorbreak
Crossette Queen
Elegance
Maximum Blast
Brocade to Color
Double Brocade King

Groetjes Dim

painkiller

Registered User
Ik heb de demo lijst van Marian gekregen.

In het kort mag ik alleen het volgende erbij vertellen:

Alles wordt in ieder geval ook los geschoten. (We gaan er iets geks van maken)

House of Lightning
Flying Coal
Bursting Wheels
Exploding Box
Magical Moments
Beatiful Leaves
Edelweiss
Fire Flower
Perfect Harmony
Kingdom of Piece
Tante Sjaan
Joris Rampestamper
Grof Geschut
Wil wil wel
Goud
Hoogmoed
Tweelingen
Vetjes
Brandewijntje
Gelukkig Nieuwjaar
The Cube
Sniper
Mayday
Hunter
Battle
Serious Gold
eventcake nr.1
eventcake nr. 3
eventcake nr.5
Colorbreak
Crossette Queen
Elegance
Maximum Blast
Brocade to Color
Double Brocade King

Groetjes Dim

Tijdens de demo 50% korting op Zena maar dit word niet geschoten??

shinji

Moderator
Medewerker
De gezelligheid zal t m weer moeten doen, want met 3 nieuwe blokjes bij de demo valt me de schietlijst niet mee helaas.

Dim

Product Beheer
Medewerker
De gezelligheid zal t m weer moeten doen, want met 3 nieuwe blokjes bij de demo valt me de schietlijst niet mee helaas.

Misschien iets meer uitleg?

Voor ANO Zelf wordt er behoorlijk wat nieuws geschoten, van de importeurs zelf helaas niet heel veel nieuws. Allemaal te laat binnen..... Royal, Bon, Marijn.... Pfff

Raymond1985

Registered User
Even voor de zekerheid: is dit alleen voor genodigden of mag een ieder langskomen? En zo ja (op de laatste optie), waar kan je je auto een beetje normaal neerzetten omdat e.e.a. is afgesloten??

Thx alvast.

elmo

FPM Moderator
Als je de straat van ANO inrijd wordt je vanzelf de parkeerplaats opgeleid,door verkeersregelaars.Het kan niet missen dus.
Parkeerplaats is in een weiland een minuutje of 2/3 lopen van ANO.

PS de demo is natuurlijk voor iedereen.

Yvez

Registered User
Even voor de zekerheid: is dit alleen voor genodigden of mag een ieder langskomen? En zo ja (op de laatste optie), waar kan je je auto een beetje normaal neerzetten omdat e.e.a. is afgesloten??

Thx alvast.

Nee dit is alleen toegankelijk voor mensen met een vuurwerk pas. Normaal kost deze 45 euro maar dit weekend slechts 25 euro!
http://www.aanstekerwinkel.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=27&products_id=181

Niet bestellen aub dit is een ontzettend flauw grapje :)

Laatst bewerkt:
Bovenaan