Demo Milheeze Ano Vuurwerk

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 28-Nov-2015
Plaats: Milheeze
Provincie: Noord-Brabant
Wie: Royal?
Kaliber: Consumentenvuurwerk + professionele finale
Winkel: ANO Milheeze
Tijd: 20.00
Waarom: Demo ANO Milheeze
Extra Info: Collectie’s: Royal, Rubro, Cafferata, China Red, etc.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Gewoon een dikke demo zoals vroeger! Geen muziek gewoon goed spul en mooie verzorgde show.

Veel succes ANO het komende vuurwerkseizoen!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

bridge

Bronzen Member
Geen muziek. idd. Gewoon een dikke show door een van de schietbedrijven die dit jaar zo goed gepresteert hebben (Xena of DFP wat mij betreft). Laat het geluid van het vuurwerk maar spreken.

martino

Registered User
De hype muziek en vuurwerk heeft ano helemaal niet nodig. Doe gewoon iets moois met kwaliteits vuurwerk of doe eens gek en laat iets komen uit Italie. Wat cylindrisch is ofzo.

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Voor mij ook een dikke finale show zonder muziek. Gewoon lekker pompen en vol gas.
Muziek en vuurwerk zie ik graag verenigd in een pyromusical

D

Deleted member 17038

Guest
Vorig jaar was ik hier aanwezig met mijn moeder, 3 neefjes en een vriendinnetje. Echt heel gezellig. Ik heb vanmiddag pas de tijd genomen om ons beeldmateriaal samen te voegen. Ik kijk er naar uit om dit jaar weer naar Milheeze af te reizen en de gezelligheid te ervaren. Moontan en Jochemm rijden met mij mee. Hopelijk wordt het weer lekker droog en koud en met een licht briesje!

Hierbij mijn film van vorig jaar:

Moontan

Moderator
Medewerker
PyroTV LIVE vanaf vuurwerkdemo ANO Vuurwerk!

Goed nieuws! PyroTV zal op zaterdag 28 november 2015 een livestream verzorgen vanaf de demo & vuurwerkshow bij ANO Vuurwerk in Milheeze. ANO is al sinds 2005 een begrip in Noord-Brabant waar vele klanten en de grootste vuurwerkliefhebbers elk jaar weer de weg weer weten te vinden vanwege de uitstraling, professionaliteit en vooral grote betrokkenheid als familiebedrijf. De demo’s van ANO staan bekend als 1 van de grotere in Nederland waar vanuit het hele land vuurwerkliefhebbers op af komen dus PyroTV is hier natuurlijk dan ook bij!

Jaarlijks weten de eigenaars Anton en Marian Nooijen iedereen te verrassen met de mooiste vuurwerk collecties en nieuwste artikelen, omdat ze zelf ook het hele jaar door met vuurwerk bezig zijn. Mis het dus niet en kom naar de demo van ANO Vuurwerk op zaterdag 28 november 2015, of stem af op de PyroTV LIVESTREAM als je niet kan komen, maar wel alles mee wil beleven…

We hebben al vernomen dat het ook dit jaar weer een heus spektakel gaat worden! De livestream zal aangaan om 19:45u en duurt zolang de consumenten demo en de prof show duurt.

De demo begint om 20:00u, locatie/adres is:

ANO Vuurwerk
Kaweide 8a
5763 PX Milheeze
www.anovuurwerk.nl

http://www.pyrotv.nl/pyrotv-live-vanaf-vuurwerkdemo-ano-vuurwerk/

Arjan

Registered User
12294910_918289911573153_1078011108925593195_n.jpg
:grin:

Bovenaan