Demo Milheeze Ano Vuurwerk

rowanstoffels

Registered User
Wat ontzettend zonde dat de muziek aan het begin van de finale er volledig uitklapte... Desalniettemin heb ik ontzettend genoten. Heerlijke dreunen op het eind! Bedankt team Ano!

thunderboy

Registered User
Guur avondje in Milheeze, maar wel genoten. Demo vond ik wat matig, einshowtje zoals al gezegd zonde van de muziek maar een leuke afsluiter van de avond.
Jef, Martino en Luuk, bedankt mannen het was weer gezellig.

D

Deleted member 17038

Guest
Brrr wat was het koud, maar prima kunnen genieten van het vuurwerk. Dat de muziek uit ging was niet zo heel erg, ze hadden immers al gevraagd of we een musical wilde of niet :XD:

De finale lekker simpel met een groothoek:

De producten plaats ik later in hun topics en kan je vinden in deze: PlayList

Laatst bewerkt door een moderator:

painkiller

Registered User
Een guur avondje was het zeker. Voor de demo was dit natuurlijk erg jammer al haalde je de toppers er wel makkelijk tussenuit nu.
Vooral de China Red boxen wisten zich prima staande te houden in de harde wind. Van de losse cakes vond ik vooral orange label eruit springen! Stuk voor stuk prachtige producten waar ik volgend jaar zeker naar op zoek ga.

Ik vind het geweldig dat Ano dit ieder jaar weer voor elkaar weet te krijgen en vind een bedankje zeker op zijn plaats. Zeker de eindshow is ieder jaar weer genieten.
Ik begrijp alleen de keuze voor de geschoten producten niet. Er zitten zoveel toppers in het assortiment maar het gros van wat geschoten is viel echt zwaar tegen. Het zou natuurlijk kunnen dat er nog maar weinig producten binnen waren maar ik zou volgend jaar eens kritisch naar de schietlijst kijken.

Ik heb ook staan filmen maar die filmpjes zijn helaas onbruikbaar. Er stond een groepje jeugd achter mij die niet alleen de films maar ook mijn humeur bedorven.
Ik heb de hele demo een hoop geschreeuw aan moeten horen en kreten als: "met cobra's prullenbakken opblazen", "Shells horen op de grond" en Allah Akbaaarrr". Verschrikkelijk.

Laatst bewerkt:

martino

Registered User
Ik begrijp alleen de keuze voor de geschoten producten vreemd. Er zitten zoveel toppers in het assortiment maar het gros van wat geschoten is viel echt zwaar tegen.

Ik denk er net zo over.Ze hebben daar ontzetten leuk spul in de schuur. En dan schieten ze losse cakes van bv red china die wat mij betreft allen redelijk matig waren. Ook de geschoten spullen van katan is precies wat je niet wilt gaan kopen als je het daar hebt gezien.
Dat terwijl ze bv toppers van pangu,vuurwerkmania,rubro en zena en het assortiment hebben zitten.
Het zal hopelijk met de voorraad te maken hebben.

oja, tipje voor volgend jaar: het is handiger om een te schieten artikel bij naam om te roepen dan het artikel nummer.

Laatst bewerkt:

Knalgoed

Registered User
Ik heb mij ook mateloos geïrriteerd aan een stel sukkels achter mij. Mijn paraplu heb ik bij me kunnen houden maar dat heeft niet veel gescheeld. Wat een bedroevend publiek zeg.. Ook het ontbreken van de artikelnamen stoorde mij inderdaad.

Toch mooi dat ANO elk jaar waar zijn best doet om een hele goede demo weg te zetten. Dit jaar was helaas niet de beste.

D

Deleted member 17038

Guest
Volgens mij hoor je ieder jaar wel iets over het publiek. Was het vroeger niet nog erger toen de patat gratis was?

vipertje2

Registered User
Alle lof voor zo show anno bedankt!! Ja ben er helaas niet aanwezig geweest maar af moeten gaan op filmpie. Maar komt het nou door die harde wind of vochtigheid van de cakes tjonge oogde het rommelig en klein zeg, heel jammer dit ja, weer laatste dagen zijn ook wel erg teleurstellend voor vuurwerk freaks onder ons komende tijd gaan we veel shows zien hoop echt dat weer mee speelt ben er bang voor regen regen en nog eens regen veel en harde windt
Dat dat die mensen in het publiek zo taal uit slaan slaat nergens op dat soort mensen moet je gelijk verwijderen maar ja dat kan niet tenzij ze vuurwerk afsteken Door dat soort jeugd verpest ons vuurwerk toekomst zit ook maar aan zijden draadje steeds dat gezeur wel niet mensen, straks steeds meer bestaande producten worden verboden hebben eindelijke het siervuurwerk voorelkaar zo dat we niet uit buitenland hoeven te halen wordt het verpest door dat soort volk met die iligale zooi ook nog misbruik van maken!!! Jammer heb ik nog geen goed beeld van de producten zo slap rommelig over komen meer geneigd om juist te laten liggen door de slechte prestaties zijn nog meer shows 2e kans dan maar anno bedankt leuke show!!

Bovenaan