Demo Milheeze 24-11-2012

Dim

Product Beheer
Medewerker
Re: Demo Milheeze

Hier ben ik samen met Vincer en FunkieX ook aanwezig! Half 7 gaan we rijden!

Heb er al super veel zin in!

vincer

Registered User

Gaan WE rijden? Jij mag rijden dan slaap ik nog even verder, haha. Nee hoor, bij de pomp wel ffkes stoppen voor een dubbele espresso en dan kunnen we er tegenaan!
Heb er zin an!!!

markmt5

Registered User

Jawel zojuist vrijgegeven door Marian.
Waar veel mensen op gewacht hebben (waaronder ik) is de schietlijst bekend.

Een extra mededeling van Marian: ze hadden graag veel nieuwe producten willen schieten. Helaas was er nog een hele hoop niet binnen.

ru758 Heavy Legend 49 Rubro € 25,00
ru314 Split Decision Rubro € 34,95
ru320 Zentax Rubro € 39,95
ru325 Rock the show Rubro € 49,95
ru904 Event cake no 4 Rubro € 69,95
ru907 Event grande Finale Rubro € 74,95
ru905 Event cake no 5 Rubro € 79,95
141243 Kinetica Royal € 9,50
r141141 Gate of Heaven 2 Royal € 11,95
r1401 Fire Emblem Royal € 22,50
r1409 Bursting Wheels Royal € 29,95
r141101 Freezing Steel Royal € 31,95
r1410 Exploding Box Royal € 45,00
r1425 Beatifiul Leaves Royal € 34,95
r141112 Swirling Daisy Royal € 49,95
r141248 Paradise of Beauty Royal € 52,50
r141233 Sun and Planets Royal € 57,50
r141200 Garden of Eden Royal € 149,95
248 Cake 8 Vuurwerk 24 € 33,00
247 Cake 7 Vuurwerk 24 € 35,00
2416 Cake 16 Vuurwerk 24 € 35,00
2417 Cake 17 Vuurwerk 24 € 35,00
24123 123 cake Vuurwerk 24 € 135,00
24456 456 cake Vuurwerk 24 € 139,50
cr5031 Power of Gold China Red € 24,95
cr5070 Mega Mini China Red € 26,95
cr5029 Nankin Fire China Red € 29,95
cr5023 China Salute 100 shots China Red € 44,95
cr5027 Mistyc Purple China Red € 49,95
cr5030 Shanghai Detonator China Red € 49,95
cr5026 Dragon Willow China Red € 54,95
cr5080 Six Red (Pakket van6) China Red € 99,95
a141115 Spinning Leaves Ano € 33,00
a141117 Swinging Waves Ano € 34,50
a141113 Crackling color rain Ano € 36,50
a141116 Flashing Silver Coco Ano € 42,00
a141114 Color burst brocade Ano € 46,95

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk te lezen is voor iedereen :wink:

En tot dan !!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker

Leuk lijstje!
Kunnen we ervan uitgaan dat HL49 en Zentax nog steeds samples zijn dan als de productie Rubro nog niet binnen is?

Dennis010

Registered User

De eerste demo waar de nieuwe Rubro producten (boxen) live (winkelversie) gezien hadden kunnen gaan worden hebben gehad enzo.
Alle twijfel over eventuele samples op de winkeliersdemo hadden in 1 keer weg genomen kunnen worden. Tactisch niet handig vind ik. Een gemiste kans.

Helaassssssss.... ik blijf lekker thuis nu.

Dim

Product Beheer
Medewerker

De eerste demo waar de nieuwe Rubro producten (boxen) live (winkelversie) gezien hadden kunnen gaan worden hebben gehad enzo.
Alle twijfel over eventuele samples op de winkeliersdemo hadden in 1 keer weg genomen kunnen worden. Tactisch niet handig vind ik. Een gemiste kans.

Kan ANO niet veel aan doen, producten zijn echt bij de importeurs nog niet binnen!

Tony

Administrator
Medewerker

Ik begreep gisteren dat ik deze dag niet weg kon van huis.
Eerst baalde ik maar nu ik de lijst heb gezien niet meer zo. Iedereen wil juist de nieuwe spullen zien want is het echt zo goed als op de importeurs demo etc. Nu heeft het weinig meerwaarde om even 2 uur heen en 2 uur terug te kachelen.

PyroGuy

Registered User
Die reactie snap ik ook niet helemaal, Ano had zelf ook liever meer nieuwe producten geschoten maar als het niet gaat gaat het niet!
Ik ben gewoon aanwezig, het is altijd gezellig druk en ze weten er toch altijd een mooie show van te maken.

Tony

Administrator
Medewerker
Die reactie snap ik ook niet helemaal, Ano had zelf ook liever meer nieuwe producten geschoten maar als het niet gaat gaat het niet!
Ik ben gewoon aanwezig, het is altijd gezellig druk en ze weten er toch altijd een mooie show van te maken.

Als je voor een paar duizend euro hebt besteld aan nieuwe spullen dan zou het fijn zijn om deze te kunnen zien.
Ik zeg ook niet dat ANO er iets aan kan doen alleen voor mij persoonlijk heeft een demo op dit moment geen meerwaarde.

boozebelly

Registered User

Helemaal mee eens. Niet dat Ano daar iets aan kan doen natuurlijk, maar ook ik had echt gehoopt om het nieuwe Rubro spul live te mogen aanschouwen. Ik heb zowel de Immortal Gold als de 6 Elements op mijn wenslijst staan maar als die binnenkort niet bij een winkeldemo de lucht ingaan dan gaat er een streep door. Die bakken zijn me te prijzig om de gok te wagen op basis van een importeursdemo, dan wacht ik wel een jaartje.
Nu is het voor mij ook niet meer de moeite waard om helemaal naar Milheeze te vliegen helaas...

Moontan

Moderator
Medewerker
Vanavond weer vuurwerk te zien uit Milheeze

(DEURNE/MILHEEZE - zaterdag 24 november 2012) Vanavond is in heel Deurne de vuurwerk-show uit Milheeze te bewonderen. Eén keer per jaar mag vuurwerkwinkel Ano Vuurwerk er 's avonds vroeg op los knallen. Vorig jaar kwamen er 9.000 bezoekers. Sommige Deurnenaren besluiten ook om de vuurwerkshow om 20:00 van dichtbij te bekijken en gaan naar Milheeze toe. Of ze doen 't vanwege de gratis koffie, soep, fris en friet.

Ano Vuurwerk heeft een speciale ingerichte vuurwerkhal aan de Kaweide 8a in Milheeze. Zelf zeggen ze een zeer divers assortiment te hebben "van het hardste knalvuurwerk tot aan het mooiste siervuurwerk." Hun verkoopruimte en opslag voldoet aan de alle veiligheidseisen. In 2009 hebben ze een derde vuurwerkbunker gebouwd.

Gratis vuurwerk

Volgens Antoon Nooijen - die het bedrijf samen met zijn vrouw Marian bestiert - is de show een belangrijk onderdeel van de jaarlijkse verkoop. Klanten die tijdens de show vuurwerk bestellen, krijgen al jaren 15% korting en gratis vuurwerk. Maar veel Deurnenaren zullen ook vooral gratis naar het vuurwerk willen kíjken.

http://deurne.nieuws.nl/95767/vanavond_weer_vuurwerk_te_zien_uit_milheeze

Bovenaan