Demo Maarssen (Vechtweelde)

Moontan

Moderator
Medewerker
Waar: Maarssen
Wanneer: 15 december 2012
Wie:
Opdrachtgever: Tuincentrum Vechtweelde B.V
Wat: demo consumentenvuurwerk
Tijdstip: 19.00 uur
Collecties: o.a. Crown, Vittali, Event Series, Heavy Legend

https://vechtweelde.vuurwerkexpert.nl/

Mystifying Sage

Registered User
Leuke schietlijst, jammer dat er geen zogenaamde doorlont box zoals Immortal Gold, 4 seasons, 6 elements, grande finale (broekhoff) of Supremo word geschoten,... Helaas ook geen 50mm mines potten, maar tja zo heel veel ruimte is er ook niet voor...

Ben zeer verheugd dat er andere 25 grams producten wel geschoten worden...Zoals Killer Instinct, Super blinking willows, Falcon...Altijd leuk om die na de winkeliers demo nu als zijnde productie bij een dealer demo te mogen zien...Even kijken of er veel verschil tussen zit... Tevens erg benieuwd of de spinners van de Zentax echt zo veranderd zijn...

Booomy

Registered User
Ik ben idd ook benieuwd naar de nieuwe producten zoals Falcon , Super blinking willows , killer instinct. Toch was ik ook benieuwd naar de Blue Dimension , hot hot hot , Ready to Rumble , Spider King. Aja we kunnen niet alles hebben. Verder mooie lijst!!!

deamonchild

Registered User
Wat een geweldige lijst !! 8 cakes die ik graag wil hebben worden geschoten!

Na deze demo gaat mijn complete lijst per mail naar Vechtweelde en ben ik via Orthen en Huissman vuurwerk waar ik niet kon vinden wat ik zocht
toch met mijn budget nog dicht bij huis geslaagd!!

De camera staat al klaar het word een mooie demo!

Laatst bewerkt:

Booomy

Registered User
Ga na de demo ook ff een bestelling plaatsen. Niet zo'n hele grote want bijna alles is al besteld maar cakes zoals Falcon / hot hot hot / killer instinct / blue dimension / Wave Willow zullen er denk wel op staan.

Cass

Registered User
Leuke demo gezien die voor de verandering een keer droog verliep.
Producten gezien van Rubro en Broekhoff.
Wederom de Secret Salute gezien; daar durf ik niks meer over te schrijven.
Over mijn kartonnetje Heavy Legend 16 wel: daar maak ik me geen zorgen over; die zijn geweldig!
Meeste indruk achtergelaten heeft de Golden Show uit de Masterline. Echt enorme dreunen en grote boeketten!

De producten van Broekhoff die werden geschoten (Crown/Vittali) zijn goed en degelijk, maar toch: ik mis iets.
Het zal wel een kwestie van smaak zijn; ik kan het niet precies onder woorden brengen.
En als ik dan de prijskaartjes zie, dan laat ik ze toch liggen.

De twee duurste cakes van de avond waren wat mij betreft tevens de twee om gauw te vergeten: Event nummer 3 van Rubro en Inception van Crown. Voor die 60 euro kun je beter twee "middenklassers" aanschaffen.

Moontan

Moderator
Medewerker
Bedankt voor je verslag Jan. Smaken verschillen en dat is maar goed ook.
Vreemd dan toch weer dat de Event 3 is tegengevallen.
Vond het vorig jaar met verve de beste Event cake van de 5.
En dan is hij dit jaar toch weer anders. Was mij bij een eerdere demo ook al opgevallen.

poepiegaaf

Registered User
Vond het een goed verzorgde demo. Vorig jaar hadden ze een smal plankje voor over een klein slootje te gaan naar de schietlocatie. Dit keer was het aan de andere kant (tuin kant), wat ook vele malen groter was. Gelukkig regende het niet zoals vorig jaar en was het een goed gevulde demo. Jammer van de finale wat totaal niet lekker ging, maar ach. Ik heb genoten van met name de nieuwe producten.

[video=vimeo;55690476]https://vimeo.com/55690476[/video]

Laatst bewerkt:

Mystifying Sage

Registered User
Ben ook bij deze demo aanwezig geweest en ik moet zeggen een goed verzorgde demo...

Heb een aantal producten voorbij zien komen die ik ook graag wilde zien, ook al was van de week de schietlijst aangepast...Waar eerst de killer instinct en bijvoorbeeld de super blinking willows er nog opstond waren die nu verdwenen van de schietlijst... Jammer...

Producten die mij positief verrasten waren vooral ...

Palm King (Crown collectie)
Falcon (Masterline)
Golden Show (Masterline)
Inferno (Crown collectie)
Crackle Night (Vittali)
Rock the Show (Masterline)

Ook een scorpion voorbij zien komen... De Scorpion 2 om precies te zijn, was goed...maar naar mijn insziens geen 47,5 euro waard.... Daarvoor vond ik de boeketten toch iets te mager...

Bovenaan