• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Demo Lopik

Moontan

Moderator
Medewerker
Demo Lopik

VUURWERK DEMO: 19 december 2015
Terrein open 19.00 uur. Aanvang 19.30 uur, kom op tijd in verband met toenemende drukte en parkeren op enige afstand van ons bedrijf!
Locatie bij ons bedrijf aan de Lopikerweg oost 66, 3411 JH Lopik, route klik hier
Wie: Pyromax
Deze avond showen we een selectie van ons assortiment. 0.a. Lesli, Vuurwerktotaal, Wolff

Schietlijst: De definitieve schietlijst volgt zo spoedig mogelijk!

Goedkoper Vuurwerk

http://www.goedkopervuurwerk.nl/

Ik vind dit altijd een erg leuke en gezellige demo ik schrijf hem vast in mijn agenda!

Hier vind u het overzicht van de artikelen die wij schieten op onze vuurwerkshow op 19 december 2015.
Alles wat in deze categorie staat is ook aanwezig, maar de lijst is wel ondervoorbehoud van wijzigingen.

De CEO Box en VOC box zijn 100% omlabelingen (het zelfde), we schieten dus 1 box.

http://www.123vuurwerk-lopik.nl/demo.html

Ja was weer leuk. Bij 123vuurwerk doen ze het lekker op hun eigen manier. Mooi is dat.

Weet iemand hoe die hummer-cake heet op 1:37?

En nu ik toch aan het vragen ben, welke crossette cake zit ervoor?

Bvd!

Wat een top finaleshow! Ik heb hem ook op film staan. Helaas is hij vaak uit focus gegaan maarja, ik zet hem er wel gewoon bij (:

Laatst bewerkt:
Ja was weer leuk. Bij 123vuurwerk doen ze het lekker op hun eigen manier. Mooi is dat.

Weet iemand hoe die hummer-cake heet op 1:37?

En nu ik toch aan het vragen ben, welke crossette cake zit ervoor?

Bvd!

Ja dat weet ik.....

De hummer is uit de Bring the noise box... met in het midden wat shaft erbij in het begin.

De crosette zijn eerst de sky splitter van Lesli en daarna de crosette van Pyromax

Ik heb er wat langer over gedaan omdat ik dit weekend bijna niet thuis ben geweest. Maar voila hier is alvast de finale:

Back
Bovenaan