Demo Leusden Intertoys Kiers

Moontan

Moderator
Medewerker
Wanneer: 12 december 2015
Waar: Leusden
Provincie : Utrecht
Tijdstip: 19.30 uur
Schietbedrijf: Dream Fireworks
Winkel: Intertoys Kiers te Leusden
Collecties: Broekhoff, Wolff, Bonfireworks
Webshop: http://www.intertoys-kiers.nl/vuurwerk

D

Deleted member 17038

Guest
Deze demo is voor mij zowaar een thuiswedstrijd. Ik ben aanwezig!

Hierbij de finale van afgelopen jaar.

D

Deleted member 17038

Guest
Leuk Gertjanberg! Trek me maar aan mijn jassie als je me vooraan ziet met statieven camera's en de hele mikmak.

mickeyzegtboem

Registered User
Alstublieft! :)
12339569_1101973276488373_126954810060620523_o.jpg

Vuurwerk023

Registered User
Was erg gezellig met Niek en Jochem, wat is die wave willow box toch een fijn bakkie zeg! Zeker een aanrader! #wachtendeopdefilmpjes van Ani :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

D

Deleted member 17038

Guest
Gisteravond een heeeele snelle demo gezien. Ik geloof dat ik nog nooit zo snel achter elkaar producten langs heb zien komen. Zoals in de intro al word vermeld kan het door de wind en de regen. Ik ga zo starten aan de producten maar hier is vast mijn film (met beelden van Jochemm) van de finale!

Moontan

Moderator
Medewerker
Leuke finale en heerlijk dat slot (op die achterblijver na dan)
Is de wind ook de reden dat tijdens de demo de cake,s uit de cakeboxen tegelijk zijn afgeschoten?

D

Deleted member 17038

Guest
Leuke finale en heerlijk dat slot (op die achterblijver na dan)
Is de wind ook de reden dat tijdens de demo de cake,s uit de cakeboxen tegelijk zijn afgeschoten?

Jazeker. Daarom schoten ze aan een stuk achter elkaar zoals je ook in een van Jochem zijn films ziet.

mickeyzegtboem

Registered User
Klopt inderdaad, de wind was voor de demo onder de grens, maar tijdens de demo trok de wind aan. Hierna hebben we in overleg met handhaving besloten om te gaan schieten met de turbo erop, zodat we wel alles konden afschieten.

Bovenaan