• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

DEMO Lelystad

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Demoavonden Meestervuurwerk Lelystad
http://www.meester-vuurwerk.com/index2.php?news_id=37


Eindelijk zijn de Demo avonden bekend
. Dit jaar zullen ze op 19 & 22 December worden gehouden!!

Net zoals vorig jaar zullen we de meeste cake's aan u zien, echter wat anders is dan vorig jaar..... Dit jaar zullen wij er nog meer een echte show van (wat u dan ook van ons als professioneel bedrijf mag verwachten)

Dus wilt u genieten van het mooiste vuurwerk en een spectaculaire show zet beide dagen in uw agenda

Wanneer : 19 & 22 December 2007
Tijd : 18:30 uur
Locatie: Meester Vuurwerk
Adres: Kolkweg 64 8243 PN LELYSTAD
INDUSTRIETERREIN NOORDERSLUIS

tip : Moontan
 
Dit bedrijf heeft een eigen collectie (Master Collectie) waarvan een aantal cake's zeer de moeite waard zijn!! Ook verzorgen zij het finalestukje tijdens Defqon1.

Ik ben vorig jaar ook aanwezig geweest bij beide demo show's en ze tonen hier een vrij gevarieerde show. Ook waren hier mensen aanwezig van wie men een A4'tje kreeg met de getoonde cake's.

Verder verkopen ze hier Crown collectie.
 
Ik ben hier vanavond even een kijkje wezen nemen.
Het weer zat goed mee dus alles was goed te volgen (ook mede dankzij een schietlijst verkregen door mensen van meester vuurwerk)

Ook dit jaar weer vuurwerk uit hun eigen collectie (Master Collection, importeur MPL)
De, naar mijn inziens toppers uit de getoonde collectie van vanavond zijn onder andere de Auriga, Orion en de Tucana.

Mocht iemand in de buurt zijn van Lelystad (bataviastad), raad ik je die bij deze aan!

Verdere details: www.vuurwerk-bestel.net

Een nadeel voor de mensen van Meester: Laat mensen geen half uur in de kou staan wachten! het begon pas een half f***ing uur later... :-(
 
Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan