• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

DEMO - Landgraaf 10 November

Pyroben

Registered User
Op Zaterdag 10 november a.s. vindt de Jaarlijkse demo van Rohan Plaats.
Dit vindt plaats op Evenemtenterrein Megaland te Landgraaf
Hier worden diverse collecties getoond, en een afsluitng met een prof Show.
Nadere informatie wordt binnenkort op een nog nader te noemen website gegeven.
Dit belooft een goede en drukke show te worden, gezien de opkomst van ca. 10.000 personen vorig jaar.
 
Was deze show alleen voor genodigden of ook voor overig publiek? Anders is het misschien een idee voor volgend jaar om heen te gaan.

Mooie foto's! thnx (alleen jammer van het logo in het midden,maar dat zal wel nodig zijn helaas)
 
Laatst bewerkt:
Mooie show zeg, gelukkig is van het slechte weer niet veel te merken. Leuke waterval en flinke fonteinen. Je ziet daar mensen lopen en die lijken wel erg klein zo met die fonteinen op de achtergrond.
Het begint wat slapjes maar even later komt er een goed tempo in en vanaf de 6 minuten een spetterende finale met lekker veel geweld.
 
Ik moet zeggen het 's morgens rond 9uur was het echt geen goed weer.
Maar gelukkig veranderde het al snel bijna de hele dag is het nog droog geweest af en toe nog een bui maar dat was het dan ook alleen.
Toen we het vuurwerk klaar hadden gezet begon het al snel weer te regenen.
En sinds dien is het eigenlijk niet meer gestopt met regenen.
Dat was vooral jammer voor de show zelf. Maar het is toch nog goed gegaan.

____________

Pyro!!!! :D
 
Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan