Demo Koekange

boozebelly

Registered User
Prima demo gezien gisteren.
Weinig tegenvallende producten gezien. Alleen de Miami (Wolff) viel me tegen en de Hitmen (Wolff) had ik ook iets meer van verwacht.
Naast de bekende toppers vond ik de nieuwkomers Colour Box (Zena) en de Phantom (Royal) vooral positief opvallen. Beiden prima cakeboxen. Ook de Road Riot (Wolff) mag er zeker wezen.
Verder was alles weer prima geregeld. Ruim ingerichte showroom, warme drankjes waaronder ook dit jaar weer de vertrouwde glühwein waar ik altijd weer reikhalzend naar uitkijk :embarrased: en jawel, oliebollen!

Kuiper weer bedankt voor de organisatie en last but not least, de overheerlijke finaleshow :smiling:

Nog wat foto's van de showroom:

VvanVuurwerk

Registered User
Ook bij deze demo geweest. Erg gastvrij en leuk de producten opgesteld.

Vond veel producten tegenvallen eerlijk gezegd. Vooral de Royal producten hadden weinig effect vulling.
Pangu blokjes bevielen erg goed. Vermillion Birds mooiste pot voor mij persoonlijk.

Erg mooie eindshow. Echt top. Geschoten op verschillende hoogtes, stukje gestept, leuke tails, een aantal producten van hoge kwaliteit en best veel! Top.

De doorlont bakken gingen echter wel echt compleet mis. Er was niet goed door gelont, verkeerde volgordes, spreker in de war, etc.
Ook de normale cakes werden niet altijd aan het juiste lontje aangestoken volgens mij....

PyroGuy

Registered User
Ook bij deze demo geweest. Erg gastvrij en leuk de producten opgesteld.

Vond veel producten tegenvallen eerlijk gezegd. Vooral de Royal producten hadden weinig effect vulling.
Pangu blokjes bevielen erg goed. Vermillion Birds mooiste pot voor mij persoonlijk.

Erg mooie eindshow. Echt top. Geschoten op verschillende hoogtes, stukje gestept, leuke tails, een aantal producten van hoge kwaliteit en best veel! Top.

De doorlont bakken gingen echter wel echt compleet mis. Er was niet goed door gelont, verkeerde volgordes, spreker in de war, etc.
Ook de normale cakes werden niet altijd aan het juiste lontje aangestoken volgens mij....

Sterker nog, er was helemaal niet doorgelont :hehe!:

Reverser

Registered User
Zo weer terug van de kerstmarkt in Dusseldorf.

Super demo van Kuiper. Hij doet het toch maar weer elk jaar. Ik heb leuke en minder leuke producten gezien. Wat mij opviel was dat sommige kleine losse cakes toch veel beter waren dan de grote. Ik denk dan Heroic en Creulty. Moontan had mijn film hier al geplaatst, alleen stond die in de verkeerde channel. Ik heb deze opnieuw opgeladen naar joetoeb. Het kan even duren voor hij in HD beschikbaar is.

Het is de volledige uncensored version. Hahah

Reverser

Registered User
Hierbij nog een sfeer film om in de mood te komen. Gefilmd tijdens ons bezoek van de demo van Kuiper. Heb de showroom mooi kunnen filmen toen er verder nog niemand was.

Bovenaan