Demo Joure

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
DEMO PYRO OUTLET-STORE JOURE

Product demo met afsluitende finaleshow...

Wanneer: Vrijdagavond 14 december
Tijdstip: 19.30
Wie: Beko Pyrotechnics
Waar: Circuit "De Polderbosk", Polderboskdyk 37 Joure

Te aanschouwen collecties:
•Diamond Proffessional
•Skyline Quality
•Diamond Premium Series
•Big-Boys
•Shogun
•Imperial
•Shockwave

Snokkie

Registered User
Ik ga 14 december hier maar eens een kijkje nemen. Ik ga hier zeker wat spullen kopen, mooie actieprijzen en aardige lui. Ik ben wel erg nieuwsgierig naar een aantal Schuurmans producten aangezien die hier in de buurt eigenlijk nooit geschoten worden en dus ook schaars te verkrijgen zijn. En natuurlijk de Salute Cake 1/In Shock met eigen oren beluisteren rechtstreeks uit de Schuurmans bunkers.

scootflyer

Registered User
Ik ben afgelopen week in de bunkers geweest van de Pyro Outlet-store. Hier stonden ook de cakes voor de finale ter afsluiting van de demo. Ik heb ze snel geprobeerd te tellen maar ben bij 150 opgehouden. Dit beloofd een mooie demo te worden.

shinji

Moderator
Medewerker
Vanavond ff wezen kijken in het Pittoreske, zonovergoten plaatsje in Friesland. Tja, je moet wat over hebben voor je hobby. Ondanks de zondvloed die daar was ( begrijp nu waarom ze daar zoveel meren hebben), toch nog leuk vuurwerk gezien. Jammer was dan wel weer dat de demo stopte bij de aanvang van de grote cakes. Er was een Alligator ontsnapt uit het slotermeer en die was zo vriendelijk om de schietkist op te eten, gelukkig ontplofte hij zelf mee, zodat we niet hoefden te rennen.
Na een minuut of 5 begon dan toch de finale en wat voor 1. Volle bak rammen met heerlijk spektakel van de Raccoon, Anaconda, Fully Loaded, Mega Booster, Coyote en als finale wat geopereerde Falcons, met de Salute cake i + 2. Droogwapperende broekspijpen bij de nr1 en wat flauw knallen bij de nr2.
Hoop dat de vuurwerkbieb nog iets van z'n film heeft kunnen maken.
Wel respect voor de schieters, want om in een moeras een demo te schieten is best knap.

Moontan

Moderator
Medewerker
Geknal in Joure blijkt vuurwerkdemonstratie

JOURE - Hevig geknal heeft vrijdag aan het begin van de avond in Joure voor enige verwarring gezorgd. Verschillende inwoners vroegen zich af wat er aan de hand was.

Het geknal en geknetter was afkomstig van een legale vuurwerkdemonstratie aan de Polderboskdyk. Het bedrijf Pyro Outlet-Store organiseerde de demo in samenwerking met jongerencentrum X-it.

http://www.skarsterlannieuws.nl/?page=nieuws&id=10341

Bovenaan