Demo Huissen (Huisman vuurwerk)

DioR

Registered User
Hoe kan dat dan?
Nat geworden?

Ik denk het eigenlijk wel. Bij het aansluiten aan de pc was er niets aan de hand. Filmpjes overgezet en toen hij klaar was begon mijn display schermpje raar te doen. Ineens hoor ik pof en alles uit. Heeeeeeeeeeeel maar heeeeeeel misschien nadat hij kurkdroog is dat hij het nog doet. Heb er wel weinig vertrouwen in. Denk een druppeltje toch in het binnenwerk weten te komen.

chromeeh

Registered User
Ik heb de demo + finale gefilmd vanuit de dug out op het veld :)
Ik ga ze zo renderen en komen asap online!

De Finale:
(sorry voor de druppels op de lens :huh:)

Laatst bewerkt:

chromeeh

Registered User
*schop*

En de demo:

(Let wel, ik zit met de wind ik de rug vrij ver van Gizmo af, dus het omroepen is iet wat zacht!)

Moontan

Moderator
Medewerker
Heel erg bedankt voor het plaatsen van de demo zelf Marc. Een nuttige bijdrage voor ons allen.
Het publiek en de speaker klinken heel ver weg, maar met de schietlijst komen we een heel eind.

chromeeh

Registered User
Heel erg bedankt voor het plaatsen van de demo zelf Marc. Een nuttige bijdrage voor ons allen.
Het publiek en de speaker klinken heel ver weg, maar met de schietlijst komen we een heel eind.

Klopt! Ik zat zo'n 80 ~ 100meter van de speakers af, op deze manier kon ik mooi met de wind in de rug filmen :happy:
(En m'n camera droog houden :hehe!:)

Helaas zijn de waaier cakes niet mooi "breed", maar ja... kiezen of delen :huh:

Huisman Vuurwerk

Registered User
Namens het volledige Huisman Vuurwerk Team willen we iedereen bedanken voor de mooie woorden maar vooral ook voor het trotseren van het slechte weer. En zonder jullie was het gisteravond waarschijnlijk niet doorgegaan...

Ca. 20min. voor aanvang kregen we namelijk in eerste instantie geen goedkeuring van de instanties omdat er op dat moment een enorme bui uit het niets opdook met hele harde windvlagen. Samen met de bezigers hebben we de instanties echter weten te overtuigen van een iets andere opzet waardoor de veiligheid van het inmiddels behoorlijk toegestroomde publiek beter konden garanderen. Dat betekende dat we op het allerlaatste moment de schietposities en publiekspositie nog volledig moesten omgooien en het publiek op ruim 100 meter afstand moesten zetten. Door hulp van velen, waaronder ook jullie, is het gelukt om toch alles in goede banen te leiden. Daarom nogmaals dank voor jullie hulp, aanwezigheid en doorzettingsvermogen!!

Natuurlijk vervlogen de effecten door de harde wind en regen, maar veel artikelen presteerden ondanks het slechte weer nog behoorlijk goed. Naast de artikelen die al genoemd zijn kwamen er ook enthousiaste reacties van het publiek op de Sirens en Wonderful World van Royal. En hetzelfde geldt voor de Vuurwerkmania-artikelen. Vooral de El Presidente sprong er bovenuit.

Volgend jaar weer!!

Tony

Administrator
Medewerker
Namens het volledige Huisman Vuurwerk Team willen we iedereen bedanken voor de mooie woorden maar vooral ook voor het trotseren van het slechte weer. En zonder jullie was het gisteravond waarschijnlijk niet doorgegaan...

Ca. 20min. voor aanvang kregen we namelijk in eerste instantie geen goedkeuring van de instanties omdat er op dat moment een enorme bui uit het niets opdook met hele harde windvlagen. Samen met de bezigers hebben we de instanties echter weten te overtuigen van een iets andere opzet waardoor de veiligheid van het inmiddels behoorlijk toegestroomde publiek beter konden garanderen. Dat betekende dat we op het allerlaatste moment de schietposities en publiekspositie nog volledig moesten omgooien en het publiek op ruim 100 meter afstand moesten zetten. Door hulp van velen, waaronder ook jullie, is het gelukt om toch alles in goede banen te leiden. Daarom nogmaals dank voor jullie hulp, aanwezigheid en doorzettingsvermogen!!

Natuurlijk vervlogen de effecten door de harde wind en regen, maar veel artikelen presteerden ondanks het slechte weer nog behoorlijk goed. Naast de artikelen die al genoemd zijn kwamen er ook enthousiaste reacties van het publiek op de Sirens en Wonderful World van Royal. En hetzelfde geldt voor de Vuurwerkmania-artikelen. Vooral de El Presidente sprong er bovenuit.

Volgend jaar weer!!

Top dat het doorgegaan is.
Misschien is het verstandig om net als een groot aantal andere winkeliers 2 demo datums aan te vragen. Dan heb je vaak iets meer zekerheid en kom je niet onnodig in de stress als er een dag met flink veel wind voorbij komt. Ik ga straks op mijn gemak de films bekijken.

bonbridge1

Registered User
diegene die geweest zijn hebben de Crackling Chry 2.0 en New Moon na elkaar kunnen zien. Ik ben erg benieuwd wat de bevindingen waren en of het verschil groot was.

DioR

Registered User
Crackling cry 2.0 kwam vele malen feller over dan de New moon. Hij blies de new moon zeg maar weg. Ik zal nu ff de films zoeken, renderen en ze online knallen in hun topic. Dus hou het forum in de gaten zou ik zeggen!

Bovenaan