Demo Huissen (Huisman vuurwerk)

Huisman Vuurwerk

Registered User
Aankomende donderdag 18-12 staat de Huisman Vuurwerkdemo gepland. Op dit moment zijn de weersvoorspelling helaas ronduit slecht. Zelfs zo slecht dat er mogelijk geen vuurwerk kan worden geschoten. Laten we het met z'n allen even afkloppen en een droogte-dansje maken zodat het hopelijk allemaal meevalt. Met name de wind zou ons parten kunnen spelen. We gaan er vanuit dat het doorgaat, we houden jullie op de hoogte!!

DioR

Registered User
Aankomende donderdag 18-12 staat de Huisman Vuurwerkdemo gepland. Op dit moment zijn de weersvoorspelling helaas ronduit slecht. Zelfs zo slecht dat er mogelijk geen vuurwerk kan worden geschoten. Laten we het met z'n allen even afkloppen en een droogte-dansje maken zodat het hopelijk allemaal meevalt. Met name de wind zou ons parten kunnen spelen. We gaan er vanuit dat het doorgaat, we houden jullie op de hoogte!!

Top dat je hier mee rekening houd en alvast een waarschuwing geeft. Zoals ik kan zien is het een goede zuidwester windje met een blaaskracht van 4 a 5. Hopelijk zakt deze af.

Tony

Administrator
Medewerker

Het is nu Woensdag en een schietlijst is zeer welkom!
Spullen die nu nog uit de container komen rollen moet je niet eens willen afsteken. Is niet verstandig :)

Huisman Vuurwerk

Registered User
We houden de weerberichten angstvallig in de gaten, maar er valt met nog geen enkele zekerheid te zeggen of onze Vuurwerkdemo morgenavond wel of niet doorgaat. Met name de wind kan een spelbreker zijn. Boven een bepaalde windkracht mag er niet geschoten worden namelijk. Wij gaan er vanuit dat het doorgaat en blijven jullie op de hoogte houden!!

Over de schietlijst: het gaat niet alleen om het uit de container rollen maar ook om het afleveren in Huissen. Morgenochtend komt er nog een vrachtje binnen, zodra we die hebben kunnen controleren op de aanwezigheid van de benodigde artikelen en inderdaad de vochtgraad zullen we definitieve schietlijst ook hier posten!

Laatst bewerkt:

Huisman Vuurwerk

Registered User
Huisman Vuurwerkdemo-update: op basis van de actuele en dus huidige weersituatie gaat onze Vuurwerkdemo vanavond om 19.30u bij RKHVV in Huissen gewoon door!! Volgens de laatste voorspellingen steekt er vanmiddag een pittig windje op en die zou nog roet in het kruit kunnen gooien. Dus blijf deze pagina volgen voor de laatste informatie!! PS: hou zowieso rekening met een vochtige ondergrond, we staan immers op een voetbalveld. Trek dus vooral niet je mooiste schoenen aan!! :hehe!:

Schietlijst volgt, wordt de laatste hand aan gelegd!!

Huisman Vuurwerk

Registered User
Voor de liefhebbers, alvast de schietlijst voor vanavond! Deze wordt uiteraard ook uitgedeeld op de demo-locatie, er vanuit gaande dat het doorgaat!!

1. Fearless Demon (Rubro)
2. Gate of Heaven 1 (Royal)
3. The Thing (ZENA)
4. Rising Stars (ZENA)
5. Great Barbarian (Rubro)
6. Heavy Legend 25 (Rubro)
7. Sirens (Royal)
8. Crazy Kamikaze (ZENA)
9. Hot Rod (Lesli)
10. Pyro's Delight (ZENA)
11. The Gambler (VWM)
12. Midnight Mania (ZENA)
13. Splitonium (Lesli)
14. Delicious Thunder 2 voor 1 (Rubro)
15. El Presidente (VWM)
16. Thunderous Buffalo (Rubro)
17. Secret Salute (Rubro)
18. Scar (VWM)
19. Men's Gear (Lesli)
20. Gravity (Rubro)
21. Petronas (Lesli)
22. It's Mine (ZENA)
23. Sky Palms (Royal)
24. Crackling Chry 2.0 (ZENA)
25. New Moon (Royal)
26. ZENA Triumph (ZENA)
27. Big Momma (Lesli)
28. Silver Blink Purple Star (VWM)
29. Wonderful World (Royal)
30. Immortal Gold (Rubro)

Toetje: Finale van diverse artikelen die verkrijgbaar zijn in onze Vuurwerk Store!!

DioR

Registered User
YES! Hopelijk gaat hij door! Ik kom alleen al voor de gravity en de wonderfull world! Lekkere schietlijst zeg! Thanks!

Moontan

Moderator
Medewerker
Hele mooie schietlijst. Dat belooft een leuke avond te worden.
Tot mijn grote spijt moet ik helaas verstek laten gaan.
Uitgenodigd voor een kerstavond in de school van mijn kleindochter. En dat is ook belangrijk!!
Veel plezier mensen vanavond. Hopen op redelijk weer!!

Tony

Administrator
Medewerker
Ik hoop dat het door gaat. Het is voor mij 1.5uur rijden en de wind gaat niet afnemen. We krijgen te maken met kracht 5 tot 7

Huisman Vuurwerk

Registered User
Weer even een korte update: het is vochtig maar tot nu toe vallen er alleen enkele druppels. De wind is pittig maar vooralsnog gaat onze Vuurwerkdemo nog steeds gewoon door! Aanvang: 19.30u. We houden jullie op de hoogte!!

Tony

Administrator
Medewerker
Hier in Rotterdam waait het echt hard. En ook al gaat het door het vuurwerk word er niet mooier op. Dus ik hem denk ik laten schieten

DioR

Registered User
Mocht het trouwens nog niet duidelijk zijn. Je staat op een voetbalveld! Laarzen zijn geen overbodige luxe.

joszie

Zilveren Member
Ik zat er ook over te denken om te gaan ondanks de 2 uur heen en weer terug maar aangezien het hier in het noorden zulk miserabel weer is laat ik hem ook maar schieten.
Iedereen die er wel is veel plezier! en ik zie graag de filmpjes tegemoet.

DioR

Registered User
Ik zat er ook over te denken om te gaan ondanks de 2 uur heen en weer terug maar aangezien het hier in het noorden zulk miserabel weer is laat ik hem ook maar schieten.
Iedereen die er wel is veel plezier! en ik zie graag de filmpjes tegemoet.

Ik neem de camera mee. Als de miezerregen de beelden niet verpesten komen ze allemaal op dit forum.

DioR

Registered User
De finale

De hele demo is gefilmd en staat gelukkig al op de harde schijf. Ik heb het vermoeden dat de video camera het niet heeft overleefd. De rest van de filmpjes volgen nog maar vermoedelijk helaas wel een van de laatste beelden gefilmd met mijn camera. Zal het met mijn Samsung S5 verder moeten doen....

Laatst bewerkt:
Bovenaan