Demo Huissen (Huisman vuurwerk)

Tony

Administrator
Medewerker
Datum : 19/12/2013
Tijdstip : 19.30uur
Waar :Voetbalverenging RKHVV aan de Blauwenburcht 1 in Huissen
Wat : Product Demo
Wie: Pyromax Vuurwerkevents
Winkel : Huisman Vuurwerk
Collectie: Divers
Website : http://www.huismanvuurwerk.nl

DioR

Registered User
He leuk! Volgens mij is dit de eerste keer dat jullie een demo gaan schieten? Voor bijdehante forummers, daarmee bedoel ik dan de winkel en niet het schietbedrijf.

Tony

Administrator
Medewerker
Deze demo is in de kalender geplaatst maar ik begreep van Huisman dat het nog niet zeker is of het door zal gaan. 1 week voordat de demo plaats vind zullen we daar uitsluitsel over kunnen geven.

Huisman Vuurwerk

Registered User
Eindelijk kunnen we het officieel aankondigen omdat vandaag de Ontbrandingstoestemming is binnengekomen: onze eerste Vuurwerkdemo! De hierboven genoemde locatie klopt niet, dat moet zijn: Voetbalverenging RKHVV aan de Blauwenburcht 1 in Huissen. A.u.b. aanpassen in de Startpost.

Verder willen we er graag voor zorgen dat iedereen de juiste verwachting heeft: dit is onze eerste Vuurwerkdemo, zowel voor onszelf als ook voor Huissen. Daarom blijft het vergeleken met sommige (Freak)demo's wat kleinschalig. We pakken het uiteraard wel professioneel aan maar verwacht a.u.b. geen grote show of enorme finale. We zullen ca. 25 producten schieten en sluiten af met een kleine korte finale van consumentenvuurwerk.

Neemt niet weg dat het een leuke en gezellige demo zal worden waarbij iedereen van harte welkom is!!

DioR

Registered User
Kijk, wel een eerlijk beeld alvast hoe de show moet zijn.
Ik begrijp uit je bericht dus dat het een leuke show moet zijn, maar niet de moeite waard is om een afstand van Rotterdam er voor te rijden.
Ik ga zelf ook even kijken of ik langs kom. Ligt dichtbij, dus als ik niks te doen heb ben ik gewoon aanwezig!

Huisman Vuurwerk

Registered User
Kijk, wel een eerlijk beeld alvast hoe de show moet zijn.
Ik begrijp uit je bericht dus dat het een leuke show moet zijn, maar niet de moeite waard is om een afstand van Rotterdam er voor te rijden.
Ik ga zelf ook even kijken of ik langs kom. Ligt dichtbij, dus als ik niks te doen heb ben ik gewoon aanwezig!

Wij denken dat dit een mooie samenvatting is DioR!! Als ze op tijd binnen zijn gaan we uiteraard ook een aantal nieuwe artikelen schieten maar om daarvoor helemaal vanuit Rotterdam te komen...

En voordat er vragen over de schietlijst komen: wij publiceren de schietlijst pas als deze definitief is en aangezien het kan zijn dat de laatste spullen donderdagochtend nog binnenkomen kan dat weleens last-minute werk worden!

DioR

Registered User
Ik kopieer even een bericht van Gizmo die hij bij de buren heeft gepost. Ik denk namelijk dat dit een belangrijk bericht is voor mensen die wat verder moeten rijden en last minute nog willen beslissen of ze wel of niet gaan.

Ik citeer van Gizmo:

"We zitten letterlijk op de laatste leveringen te wachten zodat die spullen mee naar het schietveld kunnen, we de definitieve schietlijst samen kunnen stellen en uit kunnen printen. Daarvoor moeten we achter de laptop kruipen dus online zullen we zeker nog zijn. Dan posten we ook die schietlijst op de fora. Wat we al wel kunnen zeggen is dat er een mix van bestaande en nieuwe artikelen zal worden geschoten van al onze merken en dat er ook diverse ZEN-artikelen bij zitten. Heb nog even geduld!! "

Aangezien er nieuwe producten (bijvoorbeeld ZEN) worden geschoten kan dit voor sommige toch een puntje zijn om wel nog te gaan.

p.s. sorry Gizmo als ik dit niet voor jou had mogen posten.

Huisman Vuurwerk

Registered User
Daar komt 'ie dan, de schietlijst van vanavond:

Hot, hot, hot
Gate of Heaven 1
Psycho Mania
Heavy Legend 25
Fire Emblem
Hypnotised
Pyro's Delight
The Lucifer
Red Club
Royal Bonsai
Midnight Mania
Splitonium
Delicious Thunder 2 voor 1
Killer Instinct
Inglorious Bastard
Secret Salute
Scar
Venom Box
King Cobra
Pamela
Screaming Salute
ZENA Triumph
Big Momma
Razor
1.2" Green Tail to Purple Star
Immortal Gold
Toetje

Nu snel naar het schietveld!!

PS: Dior, geen probleem man, helemaal goed!!

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Huisman vuurwerkteam heel heel succes vanavond met jullie eerste demo. Ik ben toch wel erg benieuwd hoe de King cobra gaat presteren vanavond.

joszie

Zilveren Member
Helaas niet de zenbox die ik besteld heb maar in ieder geval wordt er 1 geschoten! Ben heel erg benieuwd naar filmpjes. Fijne avond en succes ermee!

DioR

Registered User
Was een leuke bescheiden demo. Alle cakes werden per 2 geschoten met genoeg afstand van elkaar om de cake stand-alone te beoordelen. Zaten toppers tussen waarbij ik geen spijt heb gekregen van de Splitonium (Felle kleuren), King Cobra (rauwe krijsers en leuke boeketten), Pamela (Welke leek slecht te beginnen maar groots te eindigen) en de Big Momma (Leuke cake die ik per 2 ga schieten en daardoor naar mijn mening erg goed overkomt).

Tevens moet ik opmerken dat de ZEN spullen erg heldere kleuren hebben. Geen slechte nieuwkomer! Helaas hield als ik het goed heb de 1.2'' Green Tail to Purple Star er na ongeveer 20 schoten mee op. De Scar vond ik een cake welke beetje vreemd maar wel lekker (apart effect) van toepassing is.
Immortal Gold presteerde goed.

De finale was een heftig showtje van ongeveer 3:30 min. Ik heb er van genoten en het was zeker geen demo om te laten liggen!

Filmpjes komen zsm online.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Was een leuke bescheiden demo. Alle cakes werden per 2 geschoten met genoeg afstand van elkaar om de cake stand-alone te beoordelen. Zaten toppers tussen waarbij ik geen spijt heb gekregen van de Splitonium (Felle kleuren), King Cobra (rauwe krijsers en leuke boeketten), Pamela (Welke leek slecht te beginnen maar groots te eindigen) en de Big Momma (Leuke cake die ik per 2 ga schieten en daardoor naar mijn mening erg goed overkomt).

Tevens moet ik opmerken dat de ZEN spullen erg heldere kleuren hebben. Geen slechte nieuwkomer! Helaas hield als ik het goed heb de 1.2'' Green Tail to Purple Star er na ongeveer 20 schoten mee op. De Scar vond ik een cake welke beetje vreemd maar wel lekker (apart effect) van toepassing is.
Immortal Gold presteerde goed.

De finale was een heftig showtje van ongeveer 3:30 min. Ik heb er van genoten en het was zeker geen demo om te laten liggen!

Filmpjes komen zsm online.

Wil je van de immortal gold aub ook een film maken?

Huisman Vuurwerk

Registered User
Dank voor de mooie woorden!! Er waren een paar kleine hikjes en helaas was de prestatie van 1 artikel niet wat we ervan hadden verwacht, maar de rest kwam inderdaad lekker uit de verf. Dat konden we ook merken aan de enthousiaste reacties van het publiek en de enorme aantallen leuke en positieve reacties die we vandaag zowel digitaal als bij ons in de winkel hebben gehad. Voor ons een zeer geslaagde allereerste demo die zeker smaakt naar meer!

Bovenaan