• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

DEMO Goor

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
vuurwerk demo goor

wanneer : 15-12-2007
tijd : tussen 21:00 en 22:00
waar : parkeerplaats aan de heijermansstraar, goor
wie : Katan

verdere details nog niet bekend.

tip : Mickeyzegtboem

Ik heb de folder binnengekregen van V.D. Riet uit Ambt- Delden. Deze heeft op 15 december de demo in Goor. Ik weet de schietlijst niet maar in het krantje staan Royal Class en New Spirit. Dus deze merken zullen hoogstwaarschijnlijk te zien zijn. Om 21:00 uur start deze.

Ik ben er gister geweest, het was een matige show. Het vuurwerk was goed, de locatie; midden in een woonwijk op een parkeerplaats. Het duurde maar tot half 10, al met al was het matig

Edit: Ja dat klopt niet helemaal. Wat ik dus bedoelde was dat ik het niet heel goed georganiseerd vond, maar dat is mijn mening.

Laatst bewerkt:
Ik ben er gister geweest, het was een matige show. Het vuurwerk was goed, de locatie; midden in een woonwijk op een parkeerplaats. Het duurde maar tot half 10, al met al was het matig

Het vuurwerk was goed maar de show was matig!?
Wat verwacht jij bij een demo ?

Back
Bovenaan