Demo Franeker

ThunderBall

Registered User
Vanavond weer naar Franeker geweest, eerst binnen even een schietlijst gehaalt en wat producten bekeken en toen naar buiten.

De product demo vond ik een beetje tegen vallen, niet echt geweldige producten op de Vita Vittali & de Supremo Vittali na:lub:.

De finale show was daarin tegen erg lekker er zat van alles in; tempo versnellingen, falling leaves, Fueqo's, fluit, etc.:hehe!:

Ondanks het slechte weer is het de hele demo droog geweest dus dat was top, we hebben een filmpje met de BB gemaakt maar dat laat te wensen over, hij trekt al die blink niet, toch is het voor een indruk de moeite waard.

Filmpje,

Laatst bewerkt:

DioR

Registered User
Ik hoop dat hier nog een kwalitatief betere film van komt. De show komt nu al lekker heftig over.

alfabroer

Registered User
Was weer een gave demo met prima producten en vooral een hele mooie en dikke finale, mijn complimenten! (ook aan vuurwerkbieb voor de mooie beelden!)

Tobias

FPM Fotograaf & Filmer
Medewerker
Vrijdag 6 december was weer een gezellige dag met het team van Big Smile Fireworks, het bouwen verliep vlot en het eindresultaat mag er dan ook zijn! De foto's:

MG_1100goed.JPG

MG_1108goed.JPG

MG_1123goed.JPG

MG_1136goed.JPG

MG_1142goed.JPG

MG_1149goed.JPG

MG_1151goed.JPG

MG_1157goed.JPG

MG_1173goed.JPG

MG_1183goed.JPG

MG_1188goed.JPG

MG_1191goed.JPG

MG_1192goed.JPG

Tobias

FPM Fotograaf & Filmer
Medewerker
Thanks smilli!

Sinds kort ben ik in het bezit van een fotocamera die ook kan filmen, zie hieronder het resultaat! Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden ( wel even 1080p aanklikken;) ).

stefantvs

Administrator
Medewerker
zitten zeker toffe foto`s bij Thanks
En over je film ? met welke cam heb je het gefilmd ? ben dr best benieuwd naar :)

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Foto`s zijn weer super tobias. Je film ziet er ook top uit, ook op fullscreen kijkt het lekker. Jammer dat ik er op het laatste moment niet bij kon zijn.:crying:

Bovenaan