Demo Eygelshoven

Pancake77

Registered User
Aan de ene kant wel, zo kun je hem beter vergelijken, anderzijds is het natuurlijk fijner die schelle fluiters te verdelen.
Wie bepaald de schietvolgorde dan? Schuurmans of hebben jullie ook nog enige inbreng?

painkiller

Registered User
Wel vreemd dat de salute cake nog niet binnen is en de shock wave cakes wel...
Ik denk dat we een beetje voor het lapje worden gehouden.

erik1984

Registered User
Ik snap wat je bedoelt echter is ons nadrukkelijk toegezegd dat ze wel op tijd uitgeleverd zullen worden voor de verkoop.

painkiller

Registered User
Zojuist terug van de druk bezochte demo van Nelis.
Ik vond hem dit jaar minder dan de demo van vorig jaar maar heb wel een aantal erg mooie cakes voorbij zien komen. Toppers voor mij waren:
Out loud
Shock wave 1
Storm in a box
Blinking stars
Crown king
Crackling sky
De skyscreamers en falcon vielen mij een beetje tegen maar dat kan ook door de afstand van 60m komen.

Ik vond het wel een nadeel dat nagenoeg alle cakes per 3 geschoten werden en som stonden ze zelfs tegen elkaar aan waardoor de normale consument een beetje op het verkeerde been werd gezet.

Na afloop nog even gezellig een drankje gedaan met Kaboom en Pancake.
Eric en Wiel bedankt en sowieso tot volgend jaar!

kaboom05

Registered User
Gisteren was het dan weer zover, de demo van Nelis zou voor het tweede achtereenvolgende jaar plaatsvinden op de sportvelden van LHC.In tegenstelling tot verleden jaar werd het vuurwerk nu ontstoken op de dubbele afstand t.o.v vorig jaar dit i.v.m een onstabiele ondergrond op het veld zelf werd ons achteraf door Erik medegedeeld.Ook was het in tegenstelling tot vorig jaar een stuk drukker.

De producten die geschoten zouden worden waren afkomstig van de importeurs Schuurmans/Beko en Broekhoff.

Toppers:
Fire in the night
Wave Willow
Shock wave serie
Storm in a box
Crackling sky
Crown king

Waarbij gezegd moet worden dat ik de crackle night toch wel de beste cake vond.Echt mooie harde crackling tails gevolgd door een fanshape gechoten finale welke zorgde voor een muur van crackling die zelfs bijna tot op de grond kwam.Echt een topper.

Tegenvallers:
Sky Screamers/Falcon (haalde het toch echt niet bij vorig jaar, ondanks dat de afstand groter was presteerde hij naar mijn mening toch duidelijk minder als vorig jaar)
Crackling sky devil
Defcon thunder

Na afloop gezellig gekletst en enkele biertjes gedaan met painkiller en pancake en vriendin.Was zeker voor herhaling vatbaar!
Nelis bedankt en tot volgend jaar

Slomo

Banned
Shock wave 1 komt hier goed uit de bus? Spannend wil hem graag ergens op film zien of zelf live hij oogt zo klein op het filmpje maar de kleuren zijn geniaal:D..

Bovenaan