Demo Emmen

Moontan

Moderator
Medewerker
Datum: 20 december 2012
Plaats: Emmen
Provincie: Drenthe
Wie: Royal Fireworks
Wat: meer dan 100 kilogram consumentenvuurwerk
Waar: voetbalveld van sportpark "Noord-West", gelegen aan Eursingerweg 14
Waarom: op een grasveld, gelegen aan Oosterwijk Westzijde 25
Winkel: Low Budget Emmen
Collecties:

PyroGuy

Registered User
Zena, Royal en Vuurwerkland zie ik staan op de site. Ben benieuwd, wel de moeite waard om even langs te gaan lijkt me als ik de collecties zie.

Moontan

Moderator
Medewerker
Knallend het jaar uit met Low Budget Vuurwerk

Emmen – Weliswaar hebben we nog ruim twee weken te gaan tot Oud en Nieuw, de liefhebbers van vuurwerk komen donderdag 20 december al stevig aan hun trekken. Om 7 uur ’s-avonds is namelijk de aftrap van de grote jaarlijkse vuurwerkshow van Low Budget op het eigen terrein aan de Oosterwijk in Emmen.
Op spectaculaire wijze presenteert de onderneming het brede assortiment vuurwerk dat men in voorraad heeft. Overigens kunnen belangstellenden desgewenst dagelijks een kijkje komen nemen. De drie losse verkoopdagen zijn: vrijdag 28, zaterdag 29 en maandag 31 december. De openingstijden van de voorverkoop: 6 december tot en met 27 december van maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Deze voorverkoop geldt alleen, indien men voor kerst bestelt en betaalt.

Actie
Middels verzamellijsten in meer dan 30 duizend in de wijde regio verspreide folders kan men de gewenste voorraad vuurwerk bestellen. Liever digitaal bestellen? Zie onderstaande site! Zo maar een greep uit de gigantische verscheidenheid: burning gears, magic trees, tears of beauty, paranoid lunatic, big deal en shining stars. Aantrekkelijk is verder ook de actie die Low Budget Vuurwerk aan dit artikel heeft verbonden. Het normaal €49,95 kostende Havanna Pakket krijgt u na inlevering van dit krantenbericht voor de gereduceerde prijs van €35,00. ‘En ons nieuwe knal- en siervuurwerk is nu nog beter dan voorgaande jaren’, verzekert woordvoerder Janny Wolters.

Bunkers
Na een pittige investering in 2004 beschikt Low Budget Vuurwerk over een massief betonnen opslag. Behalve een verkoopwinkel bestaat deze uit drie van camera’s en sprinklerinstallaties voorziene bunkers. De conclusies mogen duidelijk zijn, Low Budget Vuurwerk garandeert een optimale veiligheid en het assortiment is ongelooflijk omvangrijk.
Low Budget Vuurwerk, Oosterwijk WZ. 21 Emmen, tel. tel: 06-30006440
www. lowbudget-vuurwerk.nl

http://www.emmen.nu/?n_id=269478&s_id=481

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Optimale veiligheid en 36 ton illegaal vuurwerk kan ik wat lastig rijmen...., maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.

trimbaard

Registered User
Heb ook uit lokale bronnen vernomen dat alles gewoon doorgaat incl demo. Heeft met verschillende bv's te maken. Voor alsnog geen bericht gehad dat iets niet door zou gaan. Zijn zus neemt alles over.

Laatst bewerkt:
Bovenaan