Demo Elst

Moontan

Moderator
Medewerker
Plaats : Elst.
Provincie : Gelderland
Wie : Dream Fireworks
Verkooppunt : Vuurwerkstunthal
Wat: consumentenvuurwerk
Waar : vanaf een landtong in de Rijkerswoerdseplassen gelegen aan de Rijkers***woerd***sestraat te Elst.
Tijd : omstreeks 19.00 uur
webinfo : http://www.vuurwerkstunthal.nl

adres shop :
Vuurwerkstunthal.nl Elst
Edisonweg 36
6662 NW Elst

http://bekendmakingen.gelderland.nl/Bekendmaking.aspx?guid=6e1fd529-c581-480e-a9e0-e3edab8d0cc0

DioR

Registered User
Stond eerst voor de 7e gepland, maar als het de 8e is, dan is kan ik er helaas niet bij zijn vanwege een verjaardag! Ik had deze demo helaas graag mee willen pakken!

Moontan

Moderator
Medewerker
Show van Vuurwerkstunthal, spektakel met sier en knal

OVERBETUWE - Voor de derde maal schiet Vuurwerkstunthal.nl, met winkels in Elst en in het Duitse Wyler, nu al een groot deel van haar Nederlandse assortiment de lucht in. Op zaterdagavond 8 december om 19.30 uur is iedereen welkom op het parkeerterrein van de Rijkerswoerdse Plassen. In samenwerking met Dream Fireworks wordt het grootste gedeelte van het assortiment afgeschoten en tot slot is er een sensationele finale met professioneel vuurwerk. Vraag aan de medewerkers ter plekke een schietlijst. Elk volledig ingevulde schietlijst wordt beloond met een leuke attentie ter waarde van 10 euro, af te halen in de winkel aan de Edisonweg 36 in Elst tijdens de verkoop- en afhaaldagen, zo lang de voorraad strekt. Er kan nu al veilig en snel vuurwerk worden besteld. Bij elk artikel is online een afbeelding en video te bekijken. Er is zowel in Nederland als Duitsland weer een puik assortiment samengesteld, met tientallen nieuwe producten. “Ons motto is nog steeds dat we bij alle leveranciers alleen het beste inkopen. Het vergt veel voorbereiding maar het geeft de klant de keuze uit een zeer gevarieerd en uniek vuurwerkpakket”, zegt André Bax van Vuurwerkstunthal.nl Het bedrijf kent geen kortingen maar geeft bij oplopende bestedingen héél veel gratis vuurwerk weg. Kijk op de site. Veiligheid staat voorop. Kinderen krijgen een gratis veiligheidsbril. Vuurwerkstunthal.nl verkoopt de zogenaamde Vuurwerkgrip, waarmee veilig vuurpijlen en kleinere sierpotten afgestoken kunnen worden. Verkoop- en afhaaldagen: 28, 29 en 31 december van 08.00 tot 20.00 uur, oudjaarsdag tot 18.00 uur.

http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=2469778

Thuur

Registered User
ELST/WYLER/ARNHEM – Vooraf genieten van al het moois dat de Vuurwerkstunthal.nl Elst aan vuurwerk te bieden heeft? Kom dan zaterdagavond 8 december om 19.30 uur naar de Rijkerswoerdse Plassen. Want daar demonstreert de vuurwerkleverancier in samenwerking met Dream Fireworks een groot deel van haar Nederlandse assortiment, nu al via de webshop te bestellen en aan het eind van het jaar af te halen in de winkel aan de Edisonweg in Elst. Bovendien krijgen de toeschouwers ook een prachtige finale van professioneel vuurwerk te zien. En... bezoekers die zaterdag ter plekke de schietlijst invullen, krijgen als dank tijdens de verkoopdagen een attentie ter waarde van tien euro in de winkel in Elst (zo lang de voorraad strekt).

Vuurwerkstunthal.nl heeft winkels in Elst en Wyler en heeft een prachtig assortiment consumentenvuurwerk geselecteerd. “We hebben voor onze winkels weer het beste van het beste en het mooiste van het mooiste ingekocht”, aldus André Bax van Vuurwerkstunthal.nl. “Zodoende hebben we de allerbeste collecties in Nederlands en Duits vuurwerk.” Er zijn tientallen nieuwe producten toegevoegd aan de bestaande assortimenten.”

Vuurwerkstunthal.nl wil ze graag verkopen, maar men denkt ook aan de veiligheid. Zo krijgen kinderen een gratis veiligheidsbril en zijn er voor het afsteken van klein kaliber sierpotten en vuurpijlen speciale vuurwerkgrippen verkrijgbaar. Heel speciaal is dat Vuurwerkstunthal.nl niet werkt met kortingen, maar met gratis vuurwerk!

Het Nederlandse- en het traditioneel voordelige Duitse vuurwerk is te bestellen via http://www.vuurwerkstunthal.nl/. Te koop en af te halen op 28, 29 en 31 december van 08.00 tot 20.00 uur (oudejaarsdag tot 18.00 uur). Vuurwerkstunthal.nl Elst: Edisonweg 36, Elst (Nederlands assortiment) en Vuurwerkstunthal.nl Wyler (Duits assortiment): Hauptstrasse 21, Centrum Wyler.

http://gemeentenieuwsonline.nl/nieu...ert_op_zaterdag_8_december_1930_uur1354792198

DioR

Registered User
Toch aanwezig! Ik had eerst een verjaardag, maar neem de jarige nu gewoon mee! Mede doordat de verjaardag is verzet...

DioR

Registered User
De demo vond ik goed. Helaas viel de prof show ietwat tegen. Toch wil ik de nadruk er wel bij leggen dat het om de demo ging en niet om de prof show. Dat was gewoon een soort van toetje. Ik had alleen liever gezien dat ze een karton dragon willow en secret salute er door heen zouden jagen.

Thuur

Registered User
De demo vond ik goed. Helaas viel de prof show ietwat tegen. Toch wil ik de nadruk er wel bij leggen dat het om de demo ging en niet om de prof show. Dat was gewoon een soort van toetje. Ik had alleen liever gezien dat ze een karton dragon willow en secret salute er door heen zouden jagen.

Waar blijft het filmpje?

DioR

Registered User
Schietlijst was:

Shining Dawn
Purple Tail
Chinese Dragon
Spicy Volcano
Bursting Palm
Dream Catcher
Power of Gold
Extreme Salute 2.0
Mega Mini
Golden Power
Colorfull Sky
Nakin Fire
Secret Salute
Earthquake
Outrageous
Goreous
Kitalpha
The Fan
Racoon
Total Madness
Dragon Willow
Wodka Blue
Mystic Purple
Deep Trouble
Zena Cakebox 4:1

nelisr

Registered User
De profshow viel zeker tegen. Had een paar zeer lange pauzes wat niet de bedoeling was neem ik aan. Maar het ging inderdaad om de demo zelf...waarvan ik helaas de eerste 10 minuten had gemist.

DioR

Registered User
De profshow viel zeker tegen. Had een paar zeer lange pauzes wat niet de bedoeling was neem ik aan. Maar het ging inderdaad om de demo zelf...waarvan ik helaas de eerste 10 minuten had gemist.

Nee je kon inderdaad zien dat er iets is blijven staan. Zonde natuurlijk voor ons maar vergeet ook niet voor de bouwers. Die hebben daar af staan niften in die kou! Dan wil je ook dat alles af gaat!

DioR

Registered User
Sorry voor het geluid. Had hem per ongeluk op de camera te hard gezet tijdens het filmen.
Hierbij de finale

Bovenaan