Demo Den Hoorn

Moontan

Moderator
Medewerker
Wanneer: 15-Dec-2012
Plaats: Den Hoorn
Provincie: Zuid-Holland
Tijd: 20.00 uur
Winkel: Benfried
Collectie: Cafferata
Wie: ?
Kaliber: Consumentenvuurwerk

Moontan

Moderator
Medewerker
Benfried Den Hoorn 15Dec aanvang 20.00 (Finale word volledig electrische op muziek afgeschoten (mines, showtime en fonteinrad) in combinatie met special effects en een “mini lasershow” )

Freddy

Registered User
Re: Demo Den Hoorn 15-12-2012

We gaan de show nabootsen als de demo van Cafferata te Uden..maar dan ietsje kleiner:hehe!: Nu nog droog weer en windstil afwachten!

shinji

Moderator
Medewerker
Vanavond even wezen kijken hier, eigenlijk vooral voor de finale. Die ging behoorlijk de mist in, maar die Crystal cakes zijn echt stuk voor stuk beauty's. Zo'n groot verschil met al het andere spul wat geschoten werd, zowel Qua burst als de grootte van de effecten.

recemonster

Registered User
Volgens mij waren er wat probleempjes met de tijd code waardoor het niet lekker wou starten :( kan gebeuren met alle electronica.
Toch weer een mooie demo gezien met een paar toppertjes en zoals Shinji aangeeft de Crystal cakes waren erg goed. De finale was leuk opgezet helaas hier en daar wel wat stil maar er werd ook flink gas gegeven.

Al met al een leuke demo.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Vanavond even wezen kijken hier, eigenlijk vooral voor de finale. Die ging behoorlijk de mist in, maar die Crystal cakes zijn echt stuk voor stuk beauty's. Zo'n groot verschil met al het andere spul wat geschoten werd, zowel Qua burst als de grootte van de effecten.

Helemaal mee eens. Ondanks dat de finale echt slecht was is het showtime spul wel errrug lekker. Dat andere spul wat geschoten werd uitgezonderd de crystal line was echt ronduit slecht. Het leek net of ik 5 jaar terug in de tijd ging.

jwtjuh

Registered User
De producten uit de Showtime collectie en de Crystal collectie waren inderdaad erg mooi.
De rest van de producten vond ik zelf niet heel bijzonder.
Eindshow ging geloof ik niet helemaal zoals gepland, maar was al met al toch erg leuk om te zien!
Hierbij de film van de eindshow: (het beste te bekijken in HD)

De camera-instellingen staan nog niet helemaal goed, vandaar dat de focus soms niet goed is.
Dit is echter mijn 3e filmpoging en er word gewerkt aan verbetering :smiling:

Jwtjuh

Freddy

Registered User
Zeer zeer jammer dat de finale niet ging zoals het plan was. Het probleem lag bij het programma wat was uitgewerkt op de maat van muziek.
vanaf 11 uur lekker bezig geweest met de cakes en dan loopt de finale in de soep. Erg balen, maar ondanks dat genoten van de showtime cakes!! Ook me ogen uitgekeken van de Crystal cakes! ook die in the pocket!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Zeer zeer jammer dat de finale niet ging zoals het plan was. Het probleem lag bij het programma wat was uitgewerkt op de maat van muziek.
vanaf 11 uur lekker bezig geweest met de cakes en dan loopt de finale in de soep. Erg balen, maar ondanks dat genoten van de showtime cakes!! Ook me ogen uitgekeken van de Crystal cakes! ook die in the pocket!

Begrijp ik dat je meegeholpen hebt met de opbouw? Zijn er dan cake's blijven staan? Had eerlijk gezegd het idee dat het gewoon zo moest. Dat zie je namelijk wel vaker als er vlammen/laser e.d. ingezet word. Dan is het vuurwerk over het algemeen niet heel veel aanwezig.

Freddy

Registered User
ik had inderdaad meegeholpen met de opbouw. Alles was afgegaan gelukkig alleen had het veel vloeiender in elkaar over moeten lopen zonder die pauzes. Er gingen maar 2 vlammen af van de 4 stuks, bovendien kwamen ze heel matig op hoogte. Van de fontijnen zijn er 2 st. blijven staan. kortom het ging niet zo soepel.

Bovenaan