Demo Den Haag

Moontan

Moderator
Medewerker
DEMO Den Haag

Wanneer: maandagavond 28 december 2015
Plaats: Den Haag
Provincie: Zuid Holland
Tijd: 19.00 uur
Winkel: Happy Copy/lekker Knallen.nl
Collectie: Marijn-Wolff

Moontan

Moderator
Medewerker
De Vuurwerkshow 2015 gaat door!
Het is al weer wat jaren geleden, maar dit jaar geven we weer een echte vuurwerk demoshow naast de Haagse Hogeschool. Op maandag 28 december starten we om 19.00 uur met het afsteken van een selectie uit de mooiste vuurwerkproducten die we verkopen. De toegang is weer helemaal gratis en we sluiten af met een geweldige, spetterende finale van consumentenvuurwerk. Hiermee willen we laten zien wat er mogelijk is met vuurwerk wat iedereen kan kopen.

Tijdens de show is er de mogelijkheid om te noteren wat je van bepaalde producten vind en achteraf is de showroom op de Goudriaankade 14 (± 4 minuten lopen) open, waar je vuurwerk kan kijken en eventueel direct bestellen.

Klik hier voor meer informatie, de locatie etc.

http://lekkerknallen.nl/

vuurwerkshow_2015_lekkerknallen-1024x491.jpg

Moontan

Moderator
Medewerker
Goed te bereiken met openbaar vervoer. Wellicht dat ik een kijkje kom nemen.
Bij deze demo wordt voornamelijk Marijn en Wolff geschoten.

Jochemm

Registered User
Mijn broer gaat er misschien even kijken. Al bekend wat er geschoten word?

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

Moontan

Moderator
Medewerker
De laatste voorbereidingen Vuurwerkshow van vanavond worden gedaan, het vuurwerk wordt uitgepakt en verbonden met een digitaal afsteekmechanisme. De show zal dus strakker zijn dan eerdere jaren en bij onze collega’s. Alle voorzorgsmaatregelen zijn genomen, nu maar afwachten totdat het startschot om 19.00 uur gegeven kan worden. Het beloofd een mooie show, met een spetterende finale volledig gemaakt met Marijn Vuurwerk

IMG_8402.jpg

Bovenaan