Demo Den Haag

Z@P

Registered User
Uur van de waarheid voor de nieuwe combiboxen, hoop echt dat ze presteren zoals op de eerdere demos. Kan niet wachten op de films.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Zo ook weer thuis. Frits heeft altijd een flinke lijst en ook dit jaar was die groot. Over het algemeen vond ik de China red producten en sommige katan producten maar gemiddeld van kwaliteit. Echte uitschieters voor mij zijn: sparkling snow, made in haven, the biggest 50 en de cruel tration. De cruel tration was wel echt de mooiste van de avond. Zeer heldere sterren en grote boeketten. Voor mij weer lekker vertrouwd wolff dit jaar.

Scav

Registered User
ik ga hem volledig opsplitsen en als vulling gebruiken, salutes op het eind, cross samen met alure/freedom en de rest met big19

Slomo

Banned
Leuke en informatieve demo gezien met een fijne finale..

Het was super druk maar echt niet storend...

Veel van China Red en Katan waren eigenlijk vrij slecht. Vrij vaak plop boeketjes sommige stijgladingen vergeten sommige overdreven hoog.

De Sparkling Snow echt wow! Super vette bak, boeket was echt dik gevuld en de tail mooi vol.

Nankin Fire lekkere bak gewoon:)

Copycat en Made in Heaven ook beide super. Copycat was ook zeer fijn hoor, weet niet of hij de New Moon overtreft maar hij was lekker vel.

Van de Combi boxen waren de Fan Style's aardig dik, wel echt rap voorbij en duur! Amazing Fan uhh... Geen idee gaat nooit goed:s

De 6pack 150 Lekker laten staan haalt heavy 5 nog niet kwa kwaliteit. Strictly's waren ook echt een aanfluiting.

Daarin tegen was de 24 Carat Gold echt wel mooi en ook de Biggest 50 wwas erg geweldadig..

Maar er kan er natuurlijk maar 1 de beste zijn, en dat was de Cruel Traction. Amai wat een bak zeg! Die moet je gewoon hebben! Ongekend! Knalde vrijwel alles eruit, niks was grote in formaat, niks had betere sterren dan dit.. Gewoon weg echt super!

shinji

Moderator
Medewerker
Leuke demo gezien met heel veel goud. Toppers waren alles van Orange Label (samples?) Katan fanstyles, behalve dan die halve,( dat is denk wel de mispeer van het jaar, ook hier ging het weer fout met doorlonten) de 24carat en de 6best possible en natuurlijk de Cruel Traction, deze klapte boven alles uit met de wijdste boeketten, wel zie je dat de burst sommige effecten wat 'leeg' maakt, iets wat je ook wel bij Royal ziet
Tegenvallers: Ice Queen, thunderstruck, de goedkopere doorlontbakken en eigenlijk alles onder de 40 Euri.

Attenoje

Registered User
Six pack 150 en 216 waren voor samen met product 1 tm 40 met uitzondering van nmr 38 allemaal tegenvallers.

Voor de sixpack 150 en 216 kan je beter een beetje knutsellen met heavy legend, gate of heaven en heavy 5 potjes, steeds een rijtje thunderkings of shocks ertussen op snel visco en je blaast beide bakjes helemaal aan de kant.

Iedereen was helemaal lyrisch over de doorlontbakken, maar allen hadden ze hetzelfde en dat was dat er enorm veel de lucht in moest om de lucht te vullen... bij de fan styles gingen er steeds 2 x 10? shots de lucht in en pas dan was de lucht gevuld. Ook los waren het goede boeketten en al die rambakken zullen best het publiek in je straat tevreden stellen. Prima...

MAAR

De beuker van de avond, cruel traction was echt de winnaar van de avond, deze cake won ook op rustig tempo in effectgrootte, volheid van de boeketten... mooiste kleuren en echt fucking hard beukende bombettes.

Breng je 100 sh 2 inch triplex of whatever blokjes maar terug naar je dealer en haal er via een goede winkelier 2 - 4 stuks cruel traction voor.

Dit stuk vuurwerk is het bewijs dat illegaal vuurwerk niet meer nodig is, ik ben benieuwd naar de cruel traction 2.0 fan styles made by wolff.

Laatst bewerkt:

raymondv

Registered User
Leuke demo, er ging wel wat mis met de doorlontbakken maar dat mocht de pret niet drukken. Heb zelf elders al besteld en ben door mijn budget heen anders had ik nog wel wat meegenomen. Mijn ervaringen zijn als volgt:

De items die er uit sprongen v.w.b. prijs/kwaliteit/effect :
  • Heavy 5
  • Kung FU I-II-III
  • White Thunder
  • Sparkling Snow (top ding!)
  • Mega Mini (voor het geld echt een leuk bakkie)
  • Power of Gold
  • Amazing Sky
  • Blue Thunder
  • Copycat (kort maar heftig en mooi)
  • Made in Heaven (voor dat geld echt een hele gave bak)

De overige 'normale' producten vond ik erg tegenvallen en zou ik niet aanschaffen. Dan komen we bij de VIP cakes:
Hier zitten echt hele goede producten tussen en hier kan je een mooie doorlontbak van maken - ik merkte bij het publiek om me heen dat niet iedereen begrijpt dat die cakes bedoelt zijn om ze per 6 te gebruiken en als je dan 20 seconde effect ziet dan is dat erg kort ;-)

Dan de doorlontboxen : ik had van de meesten al filmpjes bekeken en was niet echt kapot van het assortiment bij de RVH dit jaar, dit is ook bevestigd. Er was voor mij maar 1 combi box die zijn prijs waard is en dat is de:

Cruel Traction

Wat een bak was dat, hele grote (symmetrische) effecten, mooie kleuren en lekkere dreunen. Dit leek wel een prof bakkie... heerlijk! Jammer dat mijn budget er doorheen is :crying:

De finaleshow was erg leuk gedaan, heftig en een spektakel op zich : RVH bedankt hiervoor!! Op 10 minuten lopen van mijn huis een leuk vuurwerkje gezien :smiling:

Laatst bewerkt:

RaideRZ

Registered User
Mijn film van de finale:

Ben het eens met de rest, veel van China Red was mager, Cruel Traction beste cake all round! Copy Cat was tof, mede als de fan-shapes van Katan.

GMP82

Zilveren Member
Wij hebben ons ook uitstekend vermaakt. Veel cakes die niet in mijn budget passen, toch fijn om ze dan eens te kunnen zien.
Cruel Traction was inderdaad uitzonderlijke klasse.

Wil nu de Big Momma nog een keer live aanschouwen en dan is kijken wat er kan. Want 100€ klinkt toch 50% minder heftig als 150€ ;-)

Verder eervolle vermeldingen voor "Sparkling Snow", Silver fountain, Copycat en Big 4 XL en in de budget sectie voor de 6 packs 150/216

Dim

Product Beheer
Medewerker
Nog een paar opbouwfotos van Facebook geplukt!

10846157_10205728749840629_2920363870013806260_n.jpg

1487329_10205728750840654_4602718749793954763_n.jpg

10391382_10205728751280665_8608677031518738422_n.jpg

Attenoje

Registered User
Om eerlijk te zijn vond ik de demo niet lekker weggeschoten.

Sorry maar het was echt rommelig en de finale liep gewoon niet snel genoeg en die was net zo rommelig als de gehele demo.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Om eerlijk te zijn vond ik de demo niet lekker weggeschoten.

Sorry maar het was echt rommelig en de finale liep gewoon niet snel genoeg en die was net zo rommelig als de gehele demo.

Jij ziet niet veel de demo,s zeker? OK hier en daar wat foutjes maar dit was een prima demo!

GMP82

Zilveren Member
Ik vond het een dikke verbetering tov vorige edities... luidspreker goed te horen, prima te zien.
Dat er dan zo nu en dan wat weigert, dat gebeurt in de straat ook wel es.

Bovenaan