Demo Den Haag

Tony

Administrator
Medewerker
Ik vond het een dikke verbetering tov vorige edities... luidspreker goed te horen, prima te zien.
Dat er dan zo nu en dan wat weigert, dat gebeurt in de straat ook wel es.

Het enige wat ik te klagen heb is dat het niet goed stond aangegeven.
Niet iedereen weet waar de demo precies gehouden word. Ik liep met zo een 100 andere personen in het park te zoeken. Wij arriveerden blijkbaar precies aan de andere kant van de genoemde weg en konden daar niet verder rijden. Niet wetende dat het vieze mannen bos nog behoorlijk groot is. Spandoekje en een paar bordjes doet wonderen.

GMP82

Zilveren Member
daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.

voor mij was het een thuiswedstrijd, maar ben je niet bekend, kun je aardig afdwalen

Rocket-Freak

Registered User
Bij deze mijn bijdrage van deze koude, maar geslaagde demo!

Om te beginnen met de volledige demo zelf.

De muziek aan het begin, dat is door een renderfout over het hoofd gezien... :D

De finale welke volgde op de demo:

En misschien leuk voor de liefhebbers, een korte timelapse van de scherp afgelijnde flarden grondmist welke over het demoveld voorbij kwamen drijven.

En ja, daar was de muziek in de eerste video eigenlijk voor bestemd...

Poziloc

FPM Hangouderen
Het enige wat ik te klagen heb is dat het niet goed stond aangegeven.
Niet iedereen weet waar de demo precies gehouden word. Ik liep met zo een 100 andere personen in het park te zoeken. Wij arriveerden blijkbaar precies aan de andere kant van de genoemde weg en konden daar niet verder rijden. Niet wetende dat het vieze mannen bos nog behoorlijk groot is. Spandoekje en een paar bordjes doet wonderen.

Ik denk dat je in dat park een aardig vuurwerkpakketje kan verdienen. :tounge:

smilli

FPM Filmer
Erg leuke demo gezien, finale was een leuke afsluiter.
Toppers voor mij waren de Titanium Thunder, sparkling snow en de Cruel Traction:lub:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Plek i.c.m. bewegwijzering had beter gekund ja. Nu was het echt zoeken en een aardig eind lopen.
Daardoor kwamen veel mensen te laat aan bij de demo die stipt op tijd begon.

Plek zelf was groot genoeg, en de schietlijsten waren aanwezig!+1

Over demo demo zelf:
Te lang! Niet voor ons liefhebbers natuurlijk, maar ik zag aardig wat mensen weglopen nog voor de doorlontboxen.
Ik denk dat het te lang duurt voor Jan met de pet. Die verliest de aandacht omdat toch alles op elkaar lijkt, en loopt nog weg voor de finale.
Leerpuntje voor volgend jaar.

De demo kun je verder beter laten verlopen door electronisch te schieten. Dan kun je omroepen en schieten combineren en loopt alles vloeiender en sneller. Verliest het publiek de aandacht ook minder snel.

D

Deleted member 17038

Guest
De dronebeelden:

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan