• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Demo Cafferata

Demo Cafferata
Geplaatst Door Moontan
Uden
maandag, 2 september, 2019 - 22:00
Tot: maandag, 2 september, 2019 - 22:45
(Aangepast aan tijdzone: Europe/Amsterdam)

Aankomende data
All times have been adjusted for the timezone: Europe/Amsterdam

Dit evenement is verlopen en heeft nog geen datums
Er zijn helaas geen nieuwe producten geschoten. Ik vond de demo qua producten sowieso niet erg uitgebreid.
Er werd verteld dat ze voor binnenkort een nieuwe vergunning voor een demo aanvragen waar ze de nieuwe producten wel zullen laten zien.
De spulletjes waren niet op tijd binnen.

De finale show was wel weer heel erg goed.

Als het goed is wordt de demo in het midden van het land gehouden, las ik bij de buurtjes.

Ik ben erg benieuwd naar de heart cake.
Als deze goed is uitgevoerd en betaalbaar is dan zet ik er zeker een aantal neer.

ja die is zeker tof in potentie. Je moet wel de ruimte hebben met zo een cake. dat hart zie je niet als je op een paar meter staat.

Wat een heerlijke finale weer zeg.

Nog een paar mooie plaatjes

WcAZ3N4.jpg

1H5gkR1.jpg

ki2u8OP.jpg

bambambambeim nog aan het genieten ! Top show

Was er gisterenavond ook en heb een leuke avond gehad.
De demo zelf was een grote sof. geen nieuwe producten en van de bestaande collectie slechts 5 a 6 producten. Over twee weken een reply, maar ik weet niet of ik dan ga.

Maar de finale maakte alles goed. Ongelooflijk mooie finale met prachtige stukken er in. Ze hebben daar serieus werk van gemaakt.

Back
Bovenaan